אז, למה בעצם כדאי לנו לאכול שוקולד?

0 זמן קריאה 903 צפיות

כולנו אוהבים לאכול שוקולד, ובכל גיל. מעטים מוכנים לוותר על המעדן המתוק הנהדר הזה, ומעדיפים לבחור באפשרויות אחרות. מסתבר שלשוקולד ישנם יתרונות בריאותיים רבים, ההופכים אותו לחטיף, או אולי לממתק, מומלץ. את השוקולד, בין אם זה שוקולד עלית או שוקולד של חברות אחרות, אפשר למצוא כיום במגוון רחב מאד של סגנונות וטעמים וגם עם תוספות שונות. שוקולד אוכלים בכל גיל, גם כשקטנים וגם כשגדולים.                   p282415_m

מה מכיל השוקולד שאנחנו אוכלים

למרות כמות הסוכר הרבה בו וגם הקלוריות, השוקולד הוא ממתק מומלץ. שוקולד מכיל קקאו, וככזה יש לו סגולות בריאות רבות. בקקאו שבשוקולד ישנם נוגדי חמצון העוזרים להתמודד עם תהליכים שונים בגוף ובעיקר גם מגנים עליו מפני סרטן ומאטים את תהליכי ההזדקנות. מי שאוכל שוקולד עלית או כל שוקולד אחר מספק לגוף גם חומצות שומן סטארית וגם חומצה אולאית, הנחשבות לטובות ומומלצות לגוף. בשוקולד יש גם מינרלים חשובים, כמו מגנזיום, אשלגן ואפילו ברזל. כל אלה ידועים כרכיבי מזון חשובים ואף מומלצים במיוחד.

יתרונות השוקולד

מי שבוחר לאכול שוקולד נהנה ממוצר המספק לו אנרגיה באופן מרוכז ובאופן מהיר. הפחמימות שבשוקולד מתפרקות מהר ונספגות גם מהר מאד במחזור הדם. הן גורמות לעליה ברמות הסוכר שבדם, עלייה שגורמת לתחושה של שובע ומהווה גם אלמנט אנרגטי מצוין. שוקולד ידוע גם ככזה המשפר את מצב הרוח. הוא משפיע באופן ישיר על פעילות המוח, כפי שנמצא במחקרים רבים, ותורם למצב הרוח עצמו. הקקאו שבשוקולד עוזר לווסת את תהליך קרישת הדם ומשפר את תפקודי צינורות הדם. כל אלה עוזרים לבריאות כלי הדם והלב ויכולים להקטין את הסיכוי למחלות שונות, כמו טרשת עורקים.

כמה כדאי לאכול ממנו

ניתן לראות שהשוקולד מציע לנו לא מעט יתרונות, וזאת מלבד לטעם הנהדר שלו. חשוב לזכור שיש בו כמות רבה של סוכר וגם של קלוריות ולכן מומלץ לצרוך אותו בכמויות קטנות. אם יש לכם בבית חפיסת שוקולד עלית, שורה או שתיים ביום יכולות להספיק לכם. אם אתם אוכלים חטיפים נוספים שכוללים שוקולד, הסתפקו בחטיף אחד ביום. כך תיהנו מצד אחד מיתרונות השוקולד עצמו, אך כל זאת מבלי להזיק לגוף. בכל מקרה, לפני שאתם רוכשים שוקולד הבית, בדקו על האריזה מה הוא מכיל, אילו תוספות יש בו, כמה קלוריות והאם יש גם צבעי מאכל במוצר עצמו. קנו שוקולד איכותי, שוקולד עם אחוזים גבוהים של קקאו וכמובן גם שוקולד טעים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כיצד להרים את העסק ולא ליפול?
אז, למה בעצם כדאי לנו לאכול שוקולד?