איך לבחור ארגז לקטנוע?

0 זמן קריאה 588 צפיות

ציוד לאופנועים או לקטנועים הופך את הנסיעה לבטוחה ולמרגיעה יותר. בשל היותו כלי רכב דו גלגלי וקטן בהשוואה למכונית הסטנדרטית, פוטנציאל הפגיעה של הרוכב הוא גבוה יותר, והצטיידות באבזור הנכון תאפשר לו להיות מוגן יותר. אם מהסיבות הללו ומשיקולי נוחות במהלך הנסיעה אתה מחפש ארגז לקטנוע, קבל מספר טיפים שיסייעו לך לבצע את הבחירה האולטימטיבית.                                                                                             Motorcycle at high speed

כך תבחר את ארגז הקטנוע המתאים ביותר לצרכים שלך

1)      ארגז לאופנוע צריך להיות קודם כל נוח לשימוש וידידותי. אם יהיה לך קשה להתקין אותו על הקטנוע, אם הפתיחה שלו תהיה מורכבת ואם גם תתחיל להסתבך בעת הסגירה שלו, אתה מהר מאוד תחטוף עצבים, ובמקום שהנסיעה תהיה נוחה וקלילה, היא תלווה בכעס ובתסכול, מה שבטח לא ייטיב עם הסיכויים שלך לשמור על עצמך ולנהוג באופן זהיר ובטוח. רשום לפניך, כי ניתן כיום למצוא ארגזים לקטנוע שנסגרים ונפתחים באמצעות שלט, ומומלץ לרכוש ארגז כזה.

2)      לצד הפונקציונאליות, כמובן שהמראה של הארגז הוא חשוב, ועל כן רצוי גם לתת את הדעת לחזות העיצובית שלו. אתה וודאי תעדיף ארגז שיתאים לצבעים של האופנוע שלך או למעיל שאתה לובש במהלך הנסיעה, ורצוי לקחת זאת בחשבון. בחר צבעים שאתה אוהב וסגנון עיצובי המתיישב עם הטעם האישי שלך.

3)      קיימים ארגזים לקטנוע בגדלים שונים. הגדר את הצרכים שלך מראש, חשוב על התכולה שעתידה להיכנס לארגז כזה ובחר את הארגז אידיאלי מבחינת מידות, בו תוכל לאחסן בקלות את כל חפציך. כמובן, שהגודל של הארגז צריך להתאים גם לגודל הקטנוע שלך, כדי לא להכביד על מהלך הנסיעה.

4)      חשוב מאוד לוודא, שארגז הקטנוע אטום למים. אחרי שהשקעת כמה מאות שקלים במוצר שאתה אוהב, אתה לא תרצה לראותו מתבלה מהר מהצפוי בשל מזג האוויר השורר בחוץ. שורה תחתונה, ארגז אטום למים יאפשר לך לרכוב על הקטנוע בשלווה, בידיעה, שהוא לא יישחק ויינזק מגשמים.

5)      בדוק את משקל הארגז והרם אותו לפני שאתה מוציא את כרטיס האשראי. ארגזי פלסטיק, למשל,  נראים במבט ראשון קלים מאוד, אך כאשר בודקים אותם באופן מוחשי, הם עשויים להתגלות ככבדים יותר ממה שנראה לעין במבט חטוף. קנה ארגז שיהיה כמה שיותר קל לשאת למען נסיעה בטוחה יותר.

לבחור נכון ובאופן מושכל

בחירה של ציוד לאופנועים צריכה להיעשות באופן שקול ונכון, מאחר שמדובר בחיים שלך, ועל כן רצוי להשקיע מחשבה בבחירת הארגז הדרוש שלך, למען הבטיחות שלך והנוחות שלך על כלי הרכב.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
ביטוח תלמידים- גם בתקופת החופש הגדול