ארוחת ערב בקלי קלות

0 זמן קריאה 459 צפיות

כאשר חושבים על משפחה ממוצעת בישראל סביר מאד להניח שקופצת לעין תמונה נעימה אך מורכבת: שני ההורים עובדים, שלושה או ארבעה ילדים עסוקים שצריכים להגיע לשלל פעילויות בשעות שאחרי בית הספר, סבא וסבתא שנותנים כתף ואולי אפילו איזו חיית מחמד או שתיים. בקצרה, המאפיין המרכזי ביותר של המשפחה הממוצעת בישראל הוא שגרה עמוסה ועסוקה, גדושה בשמחות, טרדות וסידורים. אין סיבה לתת למציאות הזו להביס אתכם – אבל כדי להצליח להגיע לשגרה נעימה ובריאה צריך תכנון, מחשבה ועזרה.

אחד האתגרים הגדולים שעומדים בפני משק הבית הישראלי הוא אתגר התזונה. במיוחד כיום, כאשר המודעות למזון בריא, טרי ומזין גוברת – אנחנו רוצים להבטיח שהילדים יקבלו ארוחות מזינות ובריאות. במקרים רבים המשפחה מתכנסת ביחד רק בשעות הערב, וכך ארוחת הערב תפסה את המוקד והפכה לארוחה החשובה ביום עבור משפחות רבות. מצד שני, אחרי ימים עמוסים וגדושים – איך מצליחים להכין ארוחה שתהיה בריאה, מזינה, טעימה ומפתה? המפתח טמון בתכנון כבר בשלב הקניות בשינון שפע מתכונים קלים ובהתארגנות יעילה.

ארוחת ערב בריאה ומהירה

אם תציעו לילדים פשטידת תירס כמנה המרכזית בארוחת הערב מן הסתם תרגישו שאתם הורים משקיעים, וכידוע – ילדים קופצים על כל מזון שיש בו תירס. אם אתם שואלים עכשיו איך תמצאו את הזמן להכין פשטידת תירס בסתם יום של אמצע שבוע – התשובה תחזיר אתכם ישירות אל מאגר מתכונים קלים, ידידותיים ומהירים. בנוסף, כדאי לעשות שימוש במוצרים בריאים וטריים אך מוכנים לשימוש כמו פסטה טרייה, ירקות חתוכים ושטופים וירקות ארוזים בוואקום. כל אלה הם מוצרים ששמרו על טריותם והוכנו עבורכם – תוך כדי שהם חוסכים זמן עבודה יקר ומבטיחים את בריאות המשפחה.

כאשר אתם בונים את רשימת הקניות השבועית רצוי ומומלץ מכל הבחינות להכין רשימה מדוקדקת – שתחסוך לכם קניות גחמניות שהן לרוב בריאות פחות ויקרות יותר. את הקנייה אפשר לעשות אפילו באחד מהמרכולים שמוכרים את הסחורה אונליין ולחסוך עוד זמן יקר. כך או אחרת – הכינו את הרשימה על בסיס תכנית ארוחות מדוקדקת, בריאה ומסודרת. השקעה של עשר דקות נוספות ברשימת הקניות תבטיח שבוע תמים של ארוחות בריאות לכל המשפחה. את תכנית הארוחות תלו במקום בולט וכעת נשאר לכם רק לעקוב אחריה בקלות ובמהירות. אתם יכולים להגיע למצב שבו לוקח לכם בין חמש לעשר דקות להכין ארוחה בריאה ומהירה עבור המשפחה כולה, ולנצל את השעות שחסכתם לזמן איכות והנאה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
התנהלות כספית בעסקים קטנים
ארוחת ערב בקלי קלות