בדי ריפוד- שקטים אך חשובים

1 זמן קריאה 401 צפיות

בשגרת היום אנחנו שמים לב לדברים רבים ונותנים עליהם דעתנו. לצד אותם עניינים שחשיבותם רבה לנו או לכל הפחות מעסיקה תכופות את מחשבתנו, ישנם את הגברים השקטים בחיים, אלה שלא משמיעים קולם ורק לעתים רחוקות אנחנו ערים להם.

בין אותם דברים, אותם פרטים שקטים בחיים להם לא ניתנת תשומת לב נמצאים גם בדי ריפוד. רק מעטים נותנים על כך את הדעת. מתי בפעם האחרונה שמעתם מישהו אומר: “וואו, איזה בד יפה” או “הריפוד כל כך יוצא דופן” ועדיין, בכל מקום ובלי שממש נשים לכך לב, חיינו מרופדים בבדים אלה.

בכל מקום, מרפדים את חיינו:

בסלון שלנו או אצל חברים ומשפחה, על שלל רהיטי הבית, בבתי הקפה ובמסעדות בהם אנחנו יושבים ומבלים, על הכיסא בקולנוע ובמשרד בעבודה.  המושבים ברכב עליהם יושבים, בנסיעות קצרות ובטיולים ארוכים, על הספה בחדר בבית המלון או על הכיסא במטוס. בדי ריפוד נמצאים סביבנו בכל מקום, דואגים שיהיה לנו נוח לשבת ולנוח.

מהרגע הראשון- מהלידה:

כמה חשוב לנו לעטוף את הרך הנולד, התינוק בן יומו שזה עתה הגיח לאור העולם בבד נעים. כמה נדאג שהעריסה בה נשכיב אותו תהיה מרופדת היטב ואם אפשר, גם צבעונית ויפה, כדי שישמח. זוג הורים צעירים, מוודאים שוב ושוב שצאצאם האהוב והיקר תהיה התחושה הטובה ביותר עת שישכב במיטתו.

ללא ריפוד טוב על הכיסאות, נשב בכל אותם מקומות ונחוש אי נוחות. לא רק לנו יהיה לא נוח, גם היושבים מולנו ואתנו באותם חדרים, יזועו בחוסר שקט, לא שלווים. כסאות קשיחים בעלי מסעדים חשופים וקרים מפלסטיק או מתכת בוודאי לא רצויים ולא מזמינים.

בשקט ובדממה מוחלטת, מחכים בדי ריפוד למלא את תפקידם, מצפים שישבו עליהם. רכים ונעימים הם ממתינים בחשאי, רק לרפד את הכיסא או הכורסא עליה אנו יושבים. רק כדי לספק לנו, אלה היושבים עליהם, חוויית ישיבה רכה ונעימה, כי מגיע שיהיה לנו נוח, שיהיה נעים ושנהנה מישיבה טובה ובריאה בכל אשר נעשה. גם אם שקטים וגם אם איננו שמים אליהם לה, חשוב שיהיה נוח לשבת ואין כמו ריפוד טוב לכיסא כדי לגרום לכך לקרות.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
חשיבות הבחירה ברופא אורולוג מומחה