הסרת קעקועים מקצועית

0 זמן קריאה 421 צפיות

קעקועים נעשים על ידי אנשים מסיבות שונות שחלקן הן רומנטיות, אחרות הן תולדה של מצב נפשי, רצון להצהרה מסוימת, ועוד. אנשים מתבגרים משנים תובנות על החיים ולחלק מהם קעקוע במקום בולט שיכול להפריע בחיי חברה חדשים, בעת קבלה לעבודה, בזוגיות חדשה ועוד. הצורך בהסרת קעקועים גובר אצל אנשים אלו ואחרים, והם מחפשים דרכים מקצועיות להורדתם ללא נזקים, או לכל היותר לגרום להם לדהות. בעלי מקצוע ומכונים מקצועיים יודעים לבצע הסרת קעקועים בצורה מושלמת. והם מתבצעים בכל אחד מאיברי הגוף.

שיטות שונות להסרת קעקועים

בעת ביצוע קעקוע מזריקים חומרי צבע לשכבת העור השנייה שנקראת שכבת הדרמיס. היות וקעקוע נמצא בעומק מסוים קשה מאוד להוציאו, ובעבר נעשה שימוש בשיטות כירורגיות לצורך כך. קיימת גם שיטת שיוף שאינה יעילה דיה, ואילו, השיטה המודרנית ביותר היא הסרת קעקועים באמצעות מכשירי לייזר. גם בנושא זה יש התקדמות משמעותית בשנים האחרונות ומכשירי הלייזר המיוצרים לצרכים אלו נעשים יותר ויותר מתוחכמים. הם מיוצרים על ידי חברות מקצועיות ובעלות מוניטין בתחום.

הסרת קעקוע באמצעות לייזר

יש סוגי צבעים רבים בכל קעקוע ונדרשות קרני לייזר באורכי גל שונים כדי להסירם. קרן הלייזר עוברת דרך העור, מגיעה לצבע ומפרקת את הפיגמנטים בצורה יסודית. הם מובלים החוצה עם מערכות הגוף הטבעיות. לצורך הסרת קעקועים תידרש סדרה של פגישות בהתאם למצב, וכל הפרוצדורה נעשית בצורה מושלמת וללא נזקים וכאבים. הטיפולים יכולים להתארך לתקופה של מספר שבועות, ובכל אחת מהפגישות יידרש המטופל להגיע למרכז הטיפול.

טיפול במכון מקצועי

יכולות להיות תופעות לוואי קלות כמו: צריבה, אדמומית בעור, הופעת כלי דם על העור, אבל הן נעלמות תוך זמן קצר. מומלץ לבצע הסרת קעקועים במרכזים רפואיים ידועים ובעלי שם אשר בהם נושא הבטיחות, איכות הטיפולים, ההיגיינה והשירות הם גבוהים מאוד. מדובר בטיפול אשר חייב להיעשות בתנאים הטובים ביותר ועם הקפדה על מקצועיות מושלמת בכל שלב. המטרה הסופית והעיקרית היא הורדת הקעקועים המפריעים בשלב זה של החיים, ומומלץ לבצעם אצל מומחים לנושא. הטיפולים הללו מאושרים על ידי רשויות בריאות בארץ ובעולם.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
אבקות חלבון – כבר לא מגרשם הפרטי של הגברים
הסרת קעקועים מקצועית