הפקת סרטון תדמית- כיצד?

1 זמן קריאה 377 צפיות

בעידן אתרי הווידאו הייעודיים ברשת האינטרנט, סרטוני התדמית הפכו לאחד מהמוצרים המבוקשים ביותר בקרב חברות ועסקים המעוניינים לקדם את שירותיהם ומוצריהם באמצעות סרטונים החושפים לקהל היעד את יתרונות המוצר/השירות או החברה. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות מעשיות בדרך להפקת סרטון תדמית למטרות שיווק, פרסום ויחסי ציבור.      

מאחורי כל סרטון תדמית מקצועי עומדת חברת הפקה מנוסה

במידה וגם אתם רוצים לקדם את שירותיכם ומוצריכם באמצעות סרטי תדמית מקוריים ומעוררי עניין בקרב קהל היעד, ההמלצה הראשונה שלנו עוסקת באיתור חברת הפקת המתמחה בהפקת סרטי תדמית למטרות פרסום, שיווק ויחסי ציבור. כיום, עומדות לרשותכן מספר חברות מנוסות ובעלות ידע מקצועי רב בכל הנוגע להפקת סרטים וסרטוני תדמית, דבר המאפשר לכל אחד ואחת מבעלי העסקים שביניכם ליהנות מסרטוני תדמית מקצועיים ואיכותיים המותאמים למטרות הפרסום והשיווק. על מנת להבטיח לעצמכם סרטוני תדמית מקצועיים, אנו ממליצים לכם לבחון את טיב חברת ההפקה בהתאם לפרמטרים הבאים: ניסיונה המקצועי בתחום, היקף סרטוני התדמית אותם היא הפיקה, ומעל הכול, איכות הסרטונים.

במקביל לאיתור חברה המתמחה בהפקת סרטון תדמית, אנו ממליצים לכם להעלות על הכתב רעיונות שונים ומטרות שונות בנוגע לתהליך הפקת הסרטון. לצורך כך, אנו ממליצים לכם לצפות בכמה שיותר סרטוני תדמית אשר הופקו בתחום העסקי בו אתם מתמחים. צפו בסרטונים אלו ונתחו אותם ברמה המקצועית: בדקו מהו המסר המרכזי העומד מאחורי הסרטון, בדקו מה הן זוויות הצילום השונות בהן נעשה שימוש כזה או אחר במהלך הסרט, בדקו את התסריט או הפסקול הנלווה לסרטון התדמית וכדומה. פעולה זה נועדה למקד את המסרים השיווקים –פרסומיים אותם תרצו להעביר באמצעות הפקת סרטון תדמית משלכם, והיא תאפשר לכם בסופו של הליך ליצור סרטון תדמית מושקע, איכותי ובעל ערך מוסף רב לצופה.

לאחר שצפיתם במספר סרטוני תדמית של המתחרים הישירים והעקיפים שלכם, אנו ממליצים לכם להעלאות על כתב את כל הלוקיישנים אותם תהיו מעוניינים לצלם במהלך סרטון התדמית. הלוקיישן חייב להיות תואם לתסריט המרכזי של הסרטון, ולכן לצורך בחירתו מומלץ להיוועץ עם חברות ההפקה בה בחרתם. ברוב המקרים, חברות הפקת סרטון תדמית מקצועיות לומדות להכיר את העסק אותו אתם מנהלים, וזאת לצרכי העמדת תסריט מעניין המותאם למטרות העסקיות של הפקת הסרטון. המלצה אחרונה מאיתנו: הקפידו על תכנון של כל פריים ופריים אשר יצולם לטובת הסרטון ונסו לשלב כמה שיותר מסרים שיווקים החוזרים על עצמם שוב ושוב לאורך הסרטון.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
ספות נפתחות לאירוח מושלם