הריון לא רצוי

1 זמן קריאה 475 צפיות

 

אחת האי נעימויות הנפוצות, בעיקר בקרב גילאי ההתבגרות ותחילת גילאי ה- 20 (אך לא רק ולא בהכרח), היא כניסה לא רצויה להריון. הריון לא רצוי דורש פרוצדורה לא נעימה להפסקתו, הפרוצדורה הלכה למעשה אינה מסובכת או מסוכנת, אך היא בהחלט יכולה להותיר באישה תחושות לא נעימות איתן יהיה עליה להתמודד ובעיקר ברמה הנפשית. הפסקת הריון רצוי שתתבצע על ידי רופא מיומן ומקצועי וזאת בכדי למנוע נזקים בלתי הפיכים ועל מנת לאפשר למטופלת לעבור את הפרוצדורה על הצד הטוב ביותר. רופאים רבים מפסיקים הריונות באופן פרטי, בדיוק כפי שהם מבצעים ניתוח קיסרי פרטי ואף מיילדים נשים באופן פרטי.

כיצד לבחור רופא

אם נכנסת להריון ואת מחפשת רופא מקצועי שיסיע לך להפסיק אותו, הרי שכדאי לחפשו בצורה הנכונה ולא ליפול לידיים לא מקצועיות. לעיתים הריון לא רצוי מתרחש לפני שהספקת להביא לעולם ילדים ועל כן יהיה זה אסון אם יתרחש שיבוש שלא יאפשר לך ללדת ילדים בעתיד.

הדבר הראשון שנכון לבצע, הוא תחקיר קל שיאפשר לך לאתר מכרות שביצעו בעברן הפלה. אם הצלחת למצוא מכרה שבצעה בעברה הפלה, שאלי אותה אודות הרופא שביצע את ההליך. אין חכם כבעל ניסיון, ועל כן חשוב לשמוע ממקור ראשון אודות רופא שהצליח בהליך והשאיר את המטופלת עם חוויה חיובית ככל האפשר.

גם אם מצאתן מכרה שהפיצה דברים חיובים אודות הרופא, אל לכן לנוח על זרי דפנה וכדאי עד מאוד לבדוק אודותיו גם בקרב נשים אחרות שעברו אצלו את ההליך המדובר. אתן יכולות להיכנס אל הרשת האינטרנטית ולהקליק את שמו ובכך לעקוב אחר התגובות ומצד שני אתן יכולות לשאול באופן ישיר באחת מהרשתות החבריות, מי מכיר את הרופא המדובר. אין ספק כי תקבלו תגובות רבות מנשים שעברו הפסקת הריון או ניתוח קיסרי פרטי. קחו בחשבון כי אתן עלולות לקבל גם תגובות שליליות ועל כן עליכן להפעיל מעט אינטואיציה ולברור בין סך התשובות את אלו שאתן מתייחסות אליהן ולהיפך. אתן יכולות במקביל, לפנות באופן אישי לכל אחת שכתבה תגובה ולשאול אותה שאלות שמעניינות אתכן, כך תוכלו להיות סמוכות ובטוחות בבחירתכן. קחו בחשבון כי בחירת הרופא חשובה לאין שיעור בטווח הקצר ולעיתים גם בטווח הארוך ועל כן לתהליך הבחירה משמעות רבה, אל תקצרו תהליכים ואל תתפשרו על הפחות מהטוב ביותר עבורכן. להפסיק הריון הוא תהליך פיזי אך גם נפשי, הכינו עצמכן מבעוד מועד.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
ההבדל בין מבחן אמיר למבחן אמירם