השקעות בשוק ההון – היום כל אחד יכול!

1 זמן קריאה 376 צפיות

רפורמת שוק ההון שנכנסה לתוקפה בשנת 2005 לאחר יישום מסקנותיה של ועדת בכר, הובילה לשינויים מרחיקי לכת בכל הנוגע לאפשרויות ההשקעה העומדות בפני כל אחד ואחת מאיתנו בשוק ההון. עיקרי הרפורמה עסקו בנטילת השליטה המונופולית שהייתה שייכת למערכת הבנקאית עד אותה שנה בכל הנוגע לניהול כספי השקעות, וכפועל יוצא מכך, עידוד התחרות בתחומי השקעות.                                                 business man sitting on coins

כיום, עשור לאחר יישום רפורמת שוק ההון המכונה גם רפורמת בכר, ולאחר פתיחת שוק ההון לתחרות הולכת וגוברת בין גופים פיננסיים כאלו ואחרים על כיסו של המשקיע, בפני כל אחד ואחת מכם עומדת האפשרות לבחון השקעות בשוק ההון וכל זאת בהתאם לאופי ההשקעתי בו תבחרו ובהתאם ליכולות הכלכליות העומדות לרשותכם. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של מנהלי תיקים הפועלים גם באופן עצמאי וגם באמצעות בתי השקעות וגופים פיננסיים נוספים כגון: בנקים מסחריים המפעילים מחלקות השקעות השוק ההון, חברות ביטוח ועוד. היצע החלופות העומד לרשות כל אחד ואחת מכם בכל הנוגע לניהול תיקי השקעות, מאפשר גם לכם לבחון את החלופה האידיאלית ביותר עבורכם ועבור צרכי ההשקעה שלכם לטווח הבינוני או הארוך.

גם בענף ההשקעות – ידע הוא מקור לכוח!

בדומה לכל תחום אחר בעידן המודרני בו אנו חיים, גם בתחום ההשקעות בשוק ההון, תוכלו ליהנות ממגוון עצום ואינסופי של מקורות מידע העומדים לרשותכם ברשת האינטרנט. המידע האינסופי המצוי במרחב הווירטואלי, מאפשר לכל אחד ואחת מכם, לבצע מגוון רחב של פעולות חיפוש אודות אפיקי השקעה כאלו ואחרים, לבחון חלופות השקעה, להיחשף לנתוני תשואה כאלו ואחרים ועוד המון אפשרויות חיפוש שיספקו לכם “תמונה כוללת” בנוגע להשקעתכם.

במקביל, מומלץ לרכז את רוב פעילותכם בתחום ההשקעות בשוק ההון באמצעות מנהלי תיקים ויועצי השקעות. אנשי מקצוע אלו מעמידים לרשותכם ניסיון רב בכל הנוגע לניהול תיקי השקעות בהיקפים של מיליוני ואף מיליארדי שקלים, וכפועל יוצא מכך, הראייה המקצועית שלכם הינה ראייה רוחבית העוסקת בכל הפרמטרים הנדרשים לצורך קבלת החלטה עניינית להשקעה הבאה שלכם בשוק ההון. כיום, לצד בתי ההשקעות הגדולים המטפלים במספר גדול של לקוחות בעת ובעונה אחת, תוכלו ליהנות גם מהיצע מרשים של בתי השקעות המתמקדים במספר לקוחות מצומצם יותר. בתי השקעות אלו מיועדים גם למשקיע הגדול המעוניין ליהנות מיחס אישי ומקצועי מצידם של מנהלי תיקים מנוסים המתמקדים באפיקי ההשקעה שלו, וגם ללקוח הקטן המעוניין בהתאמה מקסימאלית של אפיקי ההשקעה העומדים לרשותו לבין יכולותיו הכלכליות לאורך זמן.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
באלאנס – שומרים על איזון