חברת נקיון – בטוח שזה נוצץ

0 זמן קריאה 392 צפיות

חברת ניקיון יכולה לעזור לנו רבות בשירותי הניקיון אשר היא מספקת, היא תחסוך לנו זמן רב ותאפשר לנו להתפנות לעיסוקנו האחרים. אך ככל בחירת עסק לביצוע עסקים עמו, גם כאן ישנם חוקים לא כתובים של כיצד לבחור נכון את עסק חברת הניקיון אשר נקבל ממנה את השירות ההולם ביותר הניתן. כאן ננסה להביא עצות ונקודות למחשבה בכל הנוגע לאיך מומלץ לבחור חברת ניקיון באינטרנט ולא לקבל חתול בשק.

מה אתם צריכים.

תחילה תשקלו מהם שירותי הניקיון אשר אתם מעוניינים בהם; האם אתם מעוניינים בפוליש לרצפה או בניקיון כללי של ביתכם? חברות ניקיון רבות מתמחות בתחומים שונים, מומלץ להסגר על איזה סוג שירות אתם מעוניינים לקבל ולחפש בהתאם.

האתר של החברה

תסתכלו באופן מעמיק על האתר של החברה, אמנם אין הוא אינדיקטור עיקרי ומכריע לגבי איכות השירות, אך הוא יכול להעיד הרבה על החברה עצמה. תחילה, האם יש אתר לחברה? סביר להניח שכן אם חיפשתם באינטרנט, חברת ניקיון ללא אתר עלולה להיות לא מקצועית ואפילו בדויה. האם האתר מבולגן ולא נוח לחיפוש? אמנם הדבר לא יעיד בהכרח על אופיו של העסק, כנאמר מקודם, אך לעתים זהו גורם שיכול להדליק נורות אדומות.

תאימות בין הרשום באתר לבין המצב בפועל

כמובן שאחרי שמצאתם חברת ניקיון בתים שקרצה לכם, הדבר המומלץ ביותר זה להתקשר אליהם. במהלך השיחה מומלץ מאוד לברר ולוודא מחירים, האם המחירים שרשומים באתר שונים ממה שנאמר לכם? היזהרו, הדבר עלול להיות הכנה לתחבולה שבה לאחר קבל השירות החברה עלולה לדרוש מכם יותר כסף מאשר נקבע מראש. תבררו את שעות העבודה ופרטים נוספים בכדי לבדוק תאימות.

ערכו השוואה

מצאו כמה אתרים ובדקו האם המחירים, השירות אשר תקבלו ומגוון החומרים והכלים אשר החברות משתמשות בהן, יכול להיות שתוכלו לקבל שירות פחות טוב במחיר יותר גבוה, השוואה נכונה ומושכלת יכולה להניב פירות.

בררו מי הם העובדים

ניקיון הינה פעולה אשר ניתן להשקיע בה את המקסימום או שניתן לחפף בה בקלות. בררו מי הם העובדים, האם אלו עובדים זרים או אנשים אשר נשמעים עם מוטיבציה. היו חצופים ואפילו תשאלו לגבי השכר שלהם, הייתם מעדיפים כי הצוות אשר יגיע אליכם יהיו מקצועי, מנוסה ואשר ישקיע את מיטבו בניקיון ולא יעבוד פרופורציונלית לשכר שלו אשר עלול להיות נמוך. בנוסף בררו לגבי המפקח, במידה ויש והאם יהיה לכם עם מי לדבר בזמן ביצוע העבודה ולאחריה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
איטום הגג לחורף – לא מה שרשבתם