חשיבותו של הריצוף לעיצוב הבית

1 זמן קריאה 437 צפיות

עם כל הכבוד לחפצי נוי שונים שישנם בבית, אחד המרכיבים החשובים ביותר הוא דווקא זה עליו אנו דורכים: הריצוף. הריצוף או כל חיפוי אחר לרצפה נותן את הטון לכל הבית ויוצר בו אוירה מסויימת. כיצד להחליט מהו הריצוף המתאים ביותר לכל אזור בבית? מהם היתרונות והחסרונות של כל אחד? חנויות עיצוב הבית בירושלים ובכל רחבי הארץ יוכלו להציג בפניכם את כל פתרונות הריצוף הותיקים והחדשים כך שתוכלו להחליט על הריצוף המתאים ביותר עבורכם.                                                                                                                                                      Indoor interior

פרקטים ליצירת אוירה חמימה

פרקטים הם חיפוי לרצפה אשר יוצר אוירה חמימה ונעימה. הפרקטים מתאימים מאוד לחדרי ילדים בהם אנו מעוניינים ליצור את המראה החמים. ישנם מספר סוגי פרקטים כאשר הסוג הנפוץ ביותר הוא פרקט הלמינציה שבו מראה הפרקט נוצר רק משכבת ציפוי דקה, זאת לעומת הפרקטים המסורתיים העשויים עץ ולכן דורשים טיפול מקיף. היום את מראה הפרקט ניתן להשיג גם מריצוף גרניט פורצלן סטנדרטי המעוצב באופן כזה שלא ניתן להבדילו מהפרקט האמיתי.

שטיחים- עולם שלם של עיצוב

בכל חנות שטיחים בה תבקרו, בין אם אלה חנויות שטיחים בירושלים או בכל מקום אחר תופתעו לגלות כי השטיחים הם עולם שלם אשר רק הולך ומתרחב כל הזמן. שטיחים כבר מזמן אינם רק השטיחים האתניים בעלי צבעים וצורות מגוונים. ישנם שטיחים מקסימים וססגוניים המתאימים לחדרי ילדים, שטיחים קטנים שנועדו לתחום חלק מסויים בבית כמו פינת האוכל או להדגיש רהיט מרכזי כמו שולחן הסלון, שטיחים בעלי סיבים ארוכים וקצרים, עבים ודקים ועוד. המשותף לכולם הוא יצירת חום בחדר, יצירת צבע וחיים כמו גם רכות ונעימות. חנויות שטיחים בירושלים מעודכנות יציעו לכם גם פתרון חסכוני של אריחי שטיחים- שטיח המגיע בחלקים כך שבמקרה של קרע או לכלוך אין צורך להחליף את כל השטיח אלא רק את האריח המסויים.

אריחים דקורטיביים בסגנון רטרו

בכל חנויות עיצוב הבית בירושלים ובארץ ניתן לראות בבירור כי סגנון הרטרו מככב, בין אם אלה כלי מטבח, כלי נוי לבית, רהיטים ועוד. הדבר בא לידי ביטוי גם בריצוף. האריחים המצויירים כפי שנראו בבתים ערביים ביפו העתיקה או בחיפה, אריחים בעלי דוגמאות אתניות נהיים פופולארים ונותנים תחושה מיוחדת, מראה מקורי ויוצרים עניין למגיעים לבית.

ריצוף או חיפוי הרצפה יכולים ליצור מראה כפרי, מראה מודרני ונקי, מראה צבעוני או מראה פשוט. הריצוף תורם תרומה גדולה לאוירה הכללית הנוצרת בבית כך שמומלץ לראות שהוא עולה בקנה אחד עם התחושות שאתם רוצים ליצור בביתכם.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
בדיקות מעקב הריון – באילו בדיקות מדובר?