טיפים לבחירת עורך דין

1 זמן קריאה 379 צפיות

עומדים בפני סוגיה משפטית מורכבת? נזקקים לשירותיו של עורך דין המתמחה בתחום משפטי כזה או אחר? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות מעשיות לבחירת עורך הדין אשר ילווה ויסייע לכם בכל סוגיה משפטית כזו או אחרת עימה אתם נדרשים להתמודד.

על מנת לפשט בעבורכם את הליך איתורו של עורך הדין, אנו ממליצים לכם בראש ובראשונה לבצע את הליך הבחירה בין עורכי דין המתמחים בתחום המשפטי הרלוונטי לכם. כידוע, תחומי ההתמחות של עורכי הדין חולשים על כל תחומי המשפט האפשריים, לרבות, עורך דין העוסק בדין הפלילי, עורך דין העוסק בענייני משפחה, עורך דין תאונות דרכים, עורך דין העוסק במקרקעין, עורך דין המתמחה בכל הנוגע לחוקי תקנות ההוצאה לפועל וכדומה. לכל תחום התמחות ברמה המשפטית נלווים תתי-קטגוריות המייחדות את תחום עיסוקו של עורך הדין, ולכן חשוב שתבחרו בעורך דין המתמחה בתחום המשפטי הרלוונטי לכם. בשלב השני, הקפידו לבדוק מהו הניסיון המקצועי הנזקף לרשותו של עורך הדין. בשלב זה הקפידו לבדוק האם עורך הדין האמור לייצג אתכם התמחה במשרד עורכי דין מוביל בתחומו והאם לאורך שנותיו כעורך דין מוסמך הוא ליווה סוגיות משפטיות הזהות לסוגיות המשפטיות עימן אתם נדרשים להתמודד.

 

קובעים פגישת ייעוץ

לאחר שבחנתם את כל הנושאים המופיעים לעיל, אנו ממליצים לכם לקיים פגישת ייעוץ מקדימה (וללא התחייבות מצידכם) עם עורך הדין. בפגישה זו סקרו בפני עורך הדין את הסוגיה המשפטית עימה אתם מתמודדים ובדקו עימו מה הם השירותים המקצועיים אותם הוא יכול להעמיד לרשותכם בכל הנוגע לטיפול מקצועי בענייניכם. במהלך הפגישה נסו להבין גם מה היא רמת הטיפול והשירות לו תזכו במהלך הדרך. במידה ואינכם מרוצים מהזמינות אותה יעמיד לרשותכם עורך הדין, ציינו זאת בפניו, הודו לו על שירותיו עד כה ופנו לעורך דין אחר אשר ישקיע את זמנו ומיומנויותיו המקצועיות במתן פתרון משפטי לסוגיה עימה אתם מתמודדים.

בחירת עורך דין תאונות דרכים או שירותיו של עורך דין המתמחה בכל תחום משפטי אחר, חייבת להתבצע לא רק על סמך הידע המקצועי העומד לרשותו, אלא גם על סמך יכולותיו המקצועיות כנותן שירות. בסופו של דבר, רמת השירות אשר תוענק לכם היא זו אשר תקבע את אופן ניהול עניינכם בסוגיה המשפטית עימה אתם נדרשים להתמודד, ולכן מעבר לעורך דין המתמצה בכל תקנות ההוצאה לפועל או סדרי דין אחרים, קיימת חשיבות רבה לאופן בו עורך הדין מתכוון לטפל בעניינים, ולכן דרשו ממנו להבהיר לכם זאת מהרגע הראשון להתקשרות

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
הצורך באבקות חלבון