יותר מפנים יפות

1 זמן קריאה 655 צפיות

יש מעט דוגמניות ומגישות טלוויזיה ישראליות עם האיכויות של הדוגמנית והמגישה יעל גולדמן. מאחוריה יש קריירה ענפה אשר כוללת דוגמנות, אופנה וסטייל לצד הגשה בטלוויזיה בערוצים שונים ובתוכניות שונות. ליעל גולדמן יש את המראה ה”כל ישראלי” העדין, יחד עם קסם אישי לא מבוטל ואינטיליגנציה. השילוב הייחודי הזה הופך אותה לאחת הדמויות הבולטות בעולם הטלוויזיה והאופנה הישראלי.

מקמפיינים בחו”ל – לארץ

את הקריירה המשלבת אופנה עם חן ישראלי החלה יעל גולדמן מעבר לים ובגדול. לאחר שהשתחררה מהצבא היא החלה לדגמן בסוכנות הדוגמנות של בטי רוקוואי. הדרך הייתה סלולה לשנים של עבודת דוגמנות בניו יורק ובפריז. בשנים אלה היא הצטלמה למגזיני אופנה יוקרתיים, לקחה חלק בקמפיינים לחברות איפור ומעצבים וקפצה מפעם לפעם לגיחות שונות לישראל. בישראל הייתה הפרזנטורית של חברת “קסטרו” בתחילת שנות האלפיים. לאחר מספר שנים בחו”ל, החליטה יעל גולדמן שאין כמו בבית, וחזרה ארצה. היא קטפה קמפיינים נוספים והצטלמה על שערי המגזינים הפופולאריים בישראל.

גם בארץ הצליחה יעל לכבוש את עולם האופנה עם קמפיינים לחברת התכשיטים ה.שטרן. היא שימשה בתור פרזנטורית של החברה לאחר שהתמודדה על התפקיד לצד דוגמניות ושחקניות מפורסמות מרחבי העולם.

קריירה טלוויזיונית

לצד קריירה בתור פרזנטורית של מותגי אופנה, פיתחה יעל גולדמן את הצד הזה בעבודתה והפכה להיות מגישה ומנחת טלוויזיה. את דרכה בטלוויזיה החלה בשנת 2003 כשהשתתפה כמנחה בתוכנית “אקזיט” ששודרה בערוץ עשר לצד שירי מימון, מלי לוי, עופר שכטר ומיכאל הנגבי. גולדמן פרשה מהתוכנית בתחילת שנת 2005 והודיעה על עזיבתה בשידור חי. לאחר הנחיית “אקזיט” היא הופיעה בהופעת אורח בתוכניות טלוויזיה שונות, כאשר בשנת 2007 הפכה לכתבת ראשית של התוכנית Y בעשר. כאמור, לאורך השנים היא השתתפה והנחתה מגוון של תוכניות, שלא כולן קשורות ישירות לתחום של אופנה וביוטי. לאחרונה אף הגישה לצידו של הפרופסור עמוס רולידר תוכנית בנושא הורות.

איכויות של כוכבת

כבר שנים שבהן יעל גולדמן היא כבר לא חלק מהעולם של אופנה עולמית. היא מגישה, מצטלמת ומדגמנת לחברות ישראליות בעיקר בתחום הקוסמטיקה – אך לא רק. ליעל יש יופי ישראלי קלאסי, לצד חן, חמימות ותחושת בלתי אמצעיות. היא משדרת אינטיליגנציה וחוש הומור לצד יופי אלגנטי וייחודי.
בעוד דוגמניות אחרות זונחות את המסלול או את סט הצילומים לטובת יוזמות עסקיות שונות, חיידק הטלוויזיה דבק בה וניתן לראות כי לאורך שנים היא השתתפה בלא מעט סדרות ותוכניות טלוויזיה. לאחרונה אף השתתפה וביימה סרט תיעודי על משבר גיל הארבעים אצל נשים. זאת בעקבות שינוי הקידומת הפרטי שלה לגיל ארבעים. הסרט בחן את הדרכים השונות בהן נשים וגם גברים חוו את משבר הגיל, וכיצד התמודדו עמו. הוא עוסק בשאלות של אובדן היופי והנעורים, ובדרך בה נשים יפות חובבות אופנה וסטייל נדרשות להתמודד עם השינויים במראה ובתגובות מהסביבה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
לטיול יצאנו
יותר מפנים יפות