יש לכם רכב שטח? כך תבחרו לו את הצמיגים המתאימים

0 זמן קריאה 415 צפיות

אם יש לכם רכב, אתם וודאי יודעים עד כמה חשוב לבחור לו צמיגים מתאימים וגם לדאוג להחליפם אחת לכמה שנים. הדבר נכון גם לגבי רכבי שטח, שלהם יש צמיגי שטח מיוחדים, המיועדים אך ורק להם. למה חשוב לשים לב לפני שבוחרים את הצמיגים? הנה, כמה פרמטרים מרכזיים שיש לבדוק:                                           Side profile of an abandoned car

  1. מהי מידת הצמיג – אם אתם מחפשים צמיגים לרכב שטח, חשוב שתבחנו תחילה את מידתו של הצמיד. ישנם צמיגי שטח במידות שונות ולא כל מידה, בהכרח, תתאים לרכב השטח שברשותכם. כדי לדעת איזו מידה אתם צריכים לחפש, בדקו ברישיון הרכב שלכם, שם אמור להופיע פרט חשוב זה.
  2. מהו דגם הצמיג – כמו בכל תחום, גם התחום הצמיגים ישנם דגמים שונים. מי שמחפש צמיגי שטח לרכב שלו, חשוב שיבדוק גם את הדגם, המשפיע מאד על מחירו של הצמיג. באופן כללי, אם אתם מחפשים צמיגים לרכב שטח איכותיים, חפשו צמיגי שטח של חברה מוכרת ומובילה בתחום. מותגים ידועים הם מותגים אמינים בדרך כלל בתחום זה ומומלץ לחפש אותם. בחירת צמיגי שטח של מותג ידוע תאפשר לכם גם ליהנות מסוג של תעודת ביטחון וגם כתובת מתאימה שאליה אפשר לפנות במידה ויש בעיה.
  3. מהו תאריך הייצור – מדובר בפרט חשוב במיוחד. כדי לוודא שאתם בוחרים צמיגים לרכב שטח ברמה גבוהה ובעיקר כאלה שיתאימו לרכב שלכם, בחנו את תאריך הייצור של הצמיג, המופיע על גבי הדופן שלו. תאריך הייצור כולל, במסגרתו, ארבע ספרות, כשהשתיים הראשונות מסמלות את השבוע בשנה ואילו השתיים האחרונות את שנת הייצור. מומלץ לרכוש צמיגי שטח בני שנתיים מקסימום ולא יותר מכך.
  4. מי מוכר לכם את הצמיג – חשוב לפנות למוסך או לחנות המוכרת צמיגים מתאימים ומתמחה בכך. כדאי לבקש המלצות מחברים או מבני משפחה על חנויות כאלו וגם לנסות לקבל עליהן כמה שיותר מידע לפני שפונים לכל אחת מהן. מכיוון שלא נוהגים להחליף צמיגים לרכב שטח בכל שנה וכדי שאלה ישרתו אתכם כהלכה, חשוב להקפיד להתייחס גם לפרט זה.

לסיכום

לבחירתם של הצמיגים לרכב ישנה חשיבות רבה. בחירה לא נכונה יכולה להשפיע על אופן הנהיגה וגם לגרום לתקלות ולבעיות לא פשוטות. אם אתם מעוניינים לרכוש צמיגי שטח חדשים, התייחסו לפרמטרים אלה וגם הקדישו לכך זמן. אל תתפתו לבחור צמיגים זולים מדי, שכן אלה לא בהכרח יתאימו ויכולים אפילו לסכן את חייכם

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
תרפיה באמנות ככלי לריפוי נפשם של ילדים