כמה עצות שכדאי לקחת בחשבון בעת עיצוב קטלוגים

1 זמן קריאה 433 צפיות

קטלוגים הם חוברות תדמיתיות, שמטרתן להציג בפני לקוחות את המוצרים החדשים שמשווק העסק. בכך למעשה, משמשים הקטלוגים כמו חלון ראווה ואף ככרטיס ביקור לעסק עצמו. על הקטלוג מוטבעים כמובן הלוגו של החברה ופרטי ההתקשרות איתה, ולכן הוא מהווה גם תעודת זהות של ממש, שמציגה לא רק את המוצרים, כי אם גם את העסק עצמו, בפני ציבור לקוחותיו.

כיצד לרתום את עיצוב הקטלוגים לטובת תהליך מיתוג העסק? כמה עצות מועילות…

  1. כדי שהוא יגשים את המטרה, עיצוב קטלוגים צריך להיעשות על-ידי משרד מיתוג העוסק במיתוג בכלל ובעיצוב קטלוגים בפרט. גם אם אתם בעלי יכולות גרפיות, אם יש לכם ניסיון בעיצוב ואם נדמה לכם שאתם יכולים לקחת את המשימה על עצמכם – רצוי שתחשבו רגע נוסף לפני שאתם קופצים למים. לא מספיק רק טאצ’ עיצובי וקצת ניסיון כדי ליצור קטלוג מרשים, ומכיוון שאינכם יכולים להתפשר על איכות הקטלוג ועל המראה הוויזואלי שלו, רצוי להעביר את המשימה לידיים מקצועיות.
    משרד מיתוג מקצועי יעשה את העבודה באופן המדויק והרציני ביותר.

בהמשך לאמור לעיל, רצוי לעבוד עם חברה שכבר מכירה את העסק שלכם, ושיצא לכם לעבוד איתה בעבר על מיתוג העסק או על פרסומו. אנשי מקצוע שיצרו לכם את הלוגו ואת כרטיס הביקור מכירים את העסק שלכם כבר היטב, ולא תצטרכו לבזבז זמן על הצגתו שנית בפני אנשי מקצוע חדשים.

  1. תמונות הן חשובות ביותר, ובעצם, הן אלה שיספרו את הסיפור של המוצר שלכם. יחד עם זאת, לא ניתן לוותר על הטקסט ועל המלל, שיש להם מקום של כבוד בכל משימה של שיווק עסקי, ולכן רצוי להתייחס אליהם בהתאם. קטלוג שכולל לצד המוצרים גם תיאור אינפורמטיבי וענייני שלהם ייתפס כרציני יותר, והוא אף עשוי לתת מענה לשאלות שיתעוררו בקרב לקוחות בעת דפדוף בקטלוג.
  2. עוד פרמטר שלא כדאי להתפשר עליו הוא איכות הנייר של הקטלוג. קטלוגים, כמו תפריטים במסעדות, נשחקים מאוד מהר, מאחר שהם עוברים עשרות אלפי ידיים, ואם לא תבחרו נייר איכותי ועמיד, סביר להניח שהקטלוג שלכם די מהר ייראה כמו ספרון שנשלף מהבוידם של סבתא.
  3. נכון שהקטלוג שלכם אמור להיות מרשים, נעים לעין ומושך תשומת לב. אבל כל זה לא אומר שהוא צריך להיות עמוס, מלא בפרטים וצבעוני מידי. נסו להגיע אל הלקוחות שלכם באמצעות קטלוג מוקפד ויפה, אך פשוט, שיוצר סדר בעיניים ושלא נראה צעקני מידי.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
תזונה נכונה במהלך הריון ולידה