לחגוג כל יום במטבח

1 זמן קריאה 904 צפיות

זה יכול להיות בסוף היום, או כשצריכים להכין משהו מהיר לארוחת הצוהריים, כך או כך מתכונים ב-10 דקות הם בדיוק הדבר אשר לו אתם זקוקים. מתכונים ב-10 דקות מתאימים גם עבור צמחונים ויכולים “לסגור את הפינה” כשמדובר בארוחה משביעה של ממש. תוכלו לנסות מגוון מתכונים של רביולי כמו גם סוגי פסטות אחרים בקלות ובמהירות, ולשדרג את היכולות הקולינריות שלכם, במאמץ קטן. אם אתם מחפשים מתכון לפסטה או רביולי או כל סוג אחר של מתכון מהיר, כך תעשו זאת.

טעימה קטנה מאיטליה

אין ספק כי המטבח האיטלקי נחשב לאחד הטעימים בעולם. הוא זכה בצדק לתשבוחות רבות, ואחד ממנות הדגל של המטבח הוא כמובן רביולי. רביולי הוא בצק פסטה ממולא בכל טוב. ניתן למלא אותו בפטריות, גבינות, בטטה וכן הלאה. ההכנה של רביולי באופן מסורתי דורשת הרבה יותר זמן ומאמץ מהכנה של רביולי מוכן משקית. אנשים אנשים רבים חוששים מבישול רביולי מסוג זה, מתוך מחשבה שאולי המנה לא תצא אותנטית וטעימה כמו המקור. למעשה מתכונים ב-10 דקות מאפשרים תוספות לרביולי אשר מעשירות את טעמו בדיוק לפי הסגנון שלכם.

לכל סוג של ארוחה

אם אתם מארחים או שמתחשק לכם לפנק בארוחת הערב את בני המשפחה, רביולי הוא התשובה. הסוד טמון ברוטב אותו נבחר. עבור הצמחונים שבינינו רוטב לרביולי שניתן לבחור מתוך מתכונים ב-10 דקות יהיה רוטב שמנת ופטריות. זהו רוטב קלאסי, פשוט להכנה וטעים מאוד. הוא אינו דורש זמן הכנה ארוך או השקעה רבה במציאת המרכיבים. רוטב שמנת פטריות הוא מסוג אותם מתכונים ב-10 דקות שמאפשרים להגיש ארוחה טעימה ומושקעת במינימום זמן. רביולי מתאים למבוגרים ולצעירים, ויכול להיות ארוחת צוהריים נהדרת כאשר סתם בא לנו להתפנק לבד בבית. אם אתם מעוניינים לחשוף את הילדים הצעירים בבית לטעמים חדשים ולסגנונות בישול שאולי לא הכירו, רביולי או פסטה עם סוגי רטבים שונים יכולים לגוון את ארוחת הערב.

המילוי חשוב לא פחות

אם אתם מכינים רביולי עם פסטו או עם כל רוטב אחר בסגנון של מתכונים ב-10 דקות, אל תשכחו לבדוק מהו סוג המילוי של אותו הרביולי. יש מילויים עבור רביולי שבשילוב עם רוטב כזה או אחר, שטעמם לא מורגש ולכן חשוב לאזן בין סוג הרוטב אשר אותו אנחנו מכינים לבין המילוי המסוים של הרביולי. רביולי במילוי בטטה הולך נהדר עם רוטב שמנת למשל. אם אתם מכינים רוטב פסטו, מילוי של בטטה יתכן ופחות יתאים ולא ישתלב באופן הרמוני יחד עם הרוטב. תוכלו לנסות עם מגוון סוגים של רביולי ולהכין רטבים פשוטים להכנה עם מתכונים ב-10 דקות, ולטעום בעצמכם מה השילוב המנצח עבורכם. אל תחששו להוסיף תבלינים, להעיז עם מעט חריפות ופשוט לתת דרור ליצירתיות הקולינרית שלכם – גם בפחות מעשר דקות.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
איך לצ’פר את העובדים שלכם?
לחגוג כל יום במטבח