מה חשוב לדעת על Qlikview?

1 זמן קריאה 472 צפיות

אנחנו חיים בעידן בו למערכות המחשוב השונות יש חשיבות גבוהה מאוד בהצלחת העסק ובאופן ההתנהלות שלו. כחלק מכך, כל בעל ארגון בכל תחום, מכל סוג ובכל סדר גודל, צריך לדאוג להטמיע בארגון שלו את פתרונות המחשוב היעילים והאיכותיים ביותר, אשר בכוחם לסייע להצלחת העסק ולקידומו. בכדי להשיג את המטרות האלו, קיימת חשיבות גבוהה להשקיע הן את המשאבים המתאימים והן את הזמן בכדי לבצע את הבחירה הנבונה והמושכלת ביותר באותן חברות ומערכות אשר יוטמעו בארגון. הקפדה על הדגשים הללו תאפשר בסופו של דבר, לכל עובדי הארגון בכל דרג ובכל תפקיד לשלוט במערכות המחשב ולדעת כיצד לנצל אותן בצורה מקסימאלית לצורך ביצוע עבודתם בצורה הטובה והיעילה ביותר.                                                                     Business meeting

QlikView הינה מערכת מתקדמת וחדשנית להטמעת מערכות מחשב אצל ארגונים ועסקים שונים. המערכת טומנת בחובה מגוון רחב של יתרונות – בעיקר, במידה ומשווים אותה אל  מערכות אחרות – יתרונות אלו, הפכו אותה למבוקשת בקרב חברות וארגונים רבים ברחבי הארץ. יתרונות אלו באים לידי ביטוי בפרמטרים שונים כגון: האפשרות להטמיע את המערכת במהירות רבה, רמת ההתאמה של המערכת לצרכים הפרטניים של כל ארגון בו היא מוטמעת, עלויות משתלמות במיוחד, תחזוקה נוחה והפשוטה, מידת ההתאמה שלה לדרכי העבודה המקובלים ונהוגים כיום, בעדכנות שלה ובאלמנטים השונים אשר מהווים חלק ממנה. כך שכל בעל ארגון או עסק אשר מעוניין להטמיע מערכות מחשב מתקדמות, צריך להכיר את מערכת QlikView על התכונות והיתרונות השונים שלה ובמידת הצורך לעשות את הצעדים המתאימים בדרך להכנסת המערכת החדישה והיעילה אל הארגון שלו.

החברה אשר עומדת מאחורי המערכת

מאחורי המערכת המתקדמת עומדת חברה בשם GreenHouse שהינה חברה אשר שמה לעצמה למטרה להעניק לעסקים ולארגונים שונים את הכלים והאפשרות להצליח ולהתבלט מעל המתחרים שלהם. תחומי ההתמחות של חברת GreenHouse הם: אפיון, יישום והטמעה  של פתרונות BI.

פתרונות BI הנקראות גם בינה עסקית, הן פתרונות הבאים לידי ביטוי במערכות ממוחשבות מתקדמות אשר מאפשרות לכל משתמש מארגון מסוים לקבל את כל הפרטים הרלוונטיים לגבי תפקודו של הארגון ובהתאם לנתונים אותם הוא מקבל באמצעות המערכת, גם לקבל החלטות שונות וחשובות לגבי עתיד הארגון. מערכות אלו טומנות בחובן יתרונות רבים ובאפשרותן לתרום באופן משמעותי להתנהלותו של הארגון ולשיפור ההצלחות שלו. כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות הללו, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בקפידה הן את המערכת והן את אותה החברה אשר תעמוד מאחוריה ותעניק את התמיכה המתאימה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
שיווק באינטרנט הוא לא משחק ילדים