מערכת נוכחות מתקדמת

1 זמן קריאה 403 צפיות

ניהול עסק בצורה נכונה מתחיל בהתקנת מערכת נוכחות מתקדמת במקום העבודה. גם אם יש לכם מספר קטן של עובדים ואתם רגילים לתעד את הנוכחות שלהם באופן ידני, עדיף שתתקינו מערכת טכנולוגית שאוספת את נתוני השעות של העובדים בצורה יעילה בשביל למנוע טעויות אנוש בכתיבת השעות שלהם.

בעולם העסקים תוכלו למצוא מגוון מערכות נוכחות לעובדים שמתעדות את הכניסה והיציאה שלהם מהעבודה. מאוד קל למעסיק לברר האם העובד נמצא במשמרת והגיע בשעה שנאמרה לו. לא מדובר בתהליך מעקב אחרי העובדים, אלא בשביל לממש את הזכויות שלהם ובמקביל לוודא שהכל משולם להם לפי השעות שהם נכחו במשרד. שעון נוכחות הוא פתרון יעיל ונוח לעובדים ולמעסיקים. ישנם עסקים שמעסיקים עובדי שטח או כאלה שצריכים לצאת לפגישות במהלך היום, האפשרות הטכנית הזו, להתחבר למערכת נוכחות של המשרד באמצעות ממשק אינטרנטי מיועד או בעזרת אפליקציה, תעזור לכם לייעל את תהליכי ההחתמה של השעות שלהם ולוודא שהם עובדים לאורך השעות שהוקצבו להם.

מערכת נוכחות מתקדמת

התקנת המערכת נעשית בצורה פשוטה ומהירה ומאוד ידידותית להפעלה. קיימים מבחר שעוני נוכחות שיכולים לתת לכם מענה לכמות קטנה וגדולה של עובדים: שעון ביומטרי, טביעת אצבע או טביעת פנים, החתמת כרטיס ועוד. ניתן להתאים את המערכת לכל ארגון ולכל חברה ולבצע התקנה בצורה מהירה וקלה. שימוש במערכת נוכחות הוא מאוד קל. גם כשמדובר במערכות מתוחכמות יותר כמו: טביעת אצבע, התהליך בהתחלה נראה מורכב, אבל ברגע שמצליחים בפעם הראשונה, הכל הופך לפשוט יותר.

החתמת כרטיס נוכחות

העובדים הגיעו למקום העבודה והחתימו כרטיס נוכחות. הדיווח מתקבל במערכת פנימית של המעסיק לצורך ריכוז השעות והכנת תלושי שכר בהתאם להסכם עבודה שסוכם. יש עובדים שמועסקים לפי שכר שעתי ויש כאלה שמועסקים לפי שכר חודשי. לכל אחד יש את המגבלות שלו וחשוב מאוד שתהיה מערכת נוכחות שתאפשר לכם לבדוק שכל השעות של העובדים הוזנו במערכת בצורה ברורה ונכונה.

שעון נוכחות מאפשר לזהות את העובד בצורה קלה ומהירה. אין צורך בניסיון שווא להעביר את הכרטיס כמה פעמים או לתהות, האם המערכת קלטה אותו. המערכת מוגדרת באופן מסוים ויודעת לקבל את נתוני הכרטיס שעברו. מערכת נוכחות מתקדמת בעלת אמינות גבוהה מאוד ומאפשרת לכם לבדוק את הכרטיס שהועבר ומתי. לפני שאתם מבצעים התקנה של מערכות החתמה בעסק שלכם, חשוב מאוד שתכירו את מגוון המערכות, את היתרונות שלהן ואת הפעולות שהן יכולות לבצע. לאחר מכן, תפנו לאנשי מקצוע איכותיים בתחום ההתקנה, שיבצעו עבורכם את ההתקנה הנכונה והמתאימה ביותר לעסק שלכם. אל תחששו, ההתקנות נעשות מיד ובצורה קלילה.

מעוניינים להתקין מערכת נוכחות מתקדמת בעסק שלכם? אנחנו מציעים לכם מגוון שעוני נוכחות מתקדמים ואיכותיים וצוות מקצועי שיבצע עבורכם את ההתקנה במהירות ובקלות. לפרטים נוספים: 03-7214000

 

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
ספר זה לא כל הסיפור