משהו מתוק, למתוק שחוגג שנה

0 זמן קריאה 1542 צפיות

זה קורה מהר יותר ממה שאנחנו חושבים. התינוק או התינוקת הקטנטנים שלנו חוגגים פתאום יום הולדת שנה. הורים טריים, וגם כאלה שממש לא – שותפים להתרגשות הגדולה והמובנת שמתלווה ליום הולדת שנה של תינוק או תינוקת. מעבר להתרגשות האופיינית, יש את העניין הזה של להכין עוגה טעימה לכבוד המאורע. לא כולם יודעים במה לבחור: עוגת שוקולד פשוטה וקלאסית? או אולי עוגה מתוחכמת כמו עוגת פסק זמן או עוגת קרמבו עשירה?כך תארגנו יום הולדת מתוק במיוחד לתינוק המתוק שלכם.

מה יהיה אופי החגיגה?

חגיגה צנועה בחיק המשפחה הגרעינית? או אירוע רב משתתפים? נניח לרגע בצד את התקופה האחרונה שמחייבת אותנו לחגוג בצורה מצומצמת, וננסה לחשוב על ימים רגילים – בתקווה שנגיע אליהם בקרוב. יש הורים שיעדיפו לערוך חגיגה קטנה ואינטימית. עבורם מספיקה עוגת שוקולד קטנה, כמה בלונים וזהו. הטיעון הוא שהילד או הילדה לא ממש מבינים את המאורע המרגש ולכן את החגיגות המורחבות והגדולות שכוללות עוגה מיוחדת כמו למשל עוגת קרמבו, אפשר לדחות לגיל יותר מבוגר. כמו בכל דבר בנוגע להורות, אין נכון או לא נכון. הכי חשוב שתלכו עם תחושת הבטן שלכם ותחשבו על הילד או הילדה שלכם. החגיגה בסופו של דבר צריכה להיות עבורם.

תפריט המסיבה

אומרים שאין חגיגה בלי עוגה. לא משנה אם זו עוגת קרמבו או שאתם מתכננים להכין עוגת שוקולד עם כמה שכבות וקישוטים – כדאי לחשוב גם על יתר המאכלים שתגישו באירוע. אם החלטתם להזמין מספר בני משפחה ולחגוג ביחד או שאתם מתכננים חגיגה גדולה יותר, רצוי בהחלט להגיש מאכלים נוספים. זה יכול להיות בצורה של בופה: מניחים את הכל על שולחן וכל אחד לוקח לעצמו בצלחת את מה שהוא רוצה לאכול ומתיישב באופן חופשי בחדר. זה יכולה להיות ארוחה גדולה סביב שולחן, בה כולם יושבים ואוכלים מסביב לשולחן. כאשר מדובר במשפחות עם מספר רב של ילדים קטנים – הרעיון של בופה יכול להיות יותר פרקטי ונוח עבור ההורים.

באיזה קישוטים לבחור?

כאשר מדובר ביום הולדת שנה לילד או לילדה, הקישוט הראשון שעולה לראשנו הוא קישוט לעוגה. בהחלט ניתן לומר כי זה הקישוט החשוב ביותר בחגיגה. סביר להניח שקישוט מיוחד על עוגת שוקולד או עוגת קרמבו עם כיתוב מיוחד הם משהו שישארו לתמיד בתמונות שבאלבום. קישוט לעוגה יכול להיעשות במגוון דרכים. ניתן לקשט בצורה פשוטה עם סוכריות לעוגה ואפשר גם להכין דף אכיל ובו הדפסה של תמונה או כיתוב מיוחד ליום ההולדת. ויש את מי שמשקיעים קצת יותר ובוחרים להכין עוגת יום הולדת מקושטת עם זילופים. כדי לעשות זאת צריך ידע מסוים או לפנות אל איש מקצוע בתחום שיוכל להכין עוגת שוקולד מושקעת וגם לקשט אותה בצורה מיוחדת ומקצועית.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
ליהנות מקפה איכותי בכל יום
משהו מתוק, למתוק שחוגג שנה