מתנות שמשדרגות את הבית

0 זמן קריאה 468 צפיות

אם הוזמנתם לאחרונה לחנוכת בית של קרוב משפחה או של חברים מהעבודה ואתם מחפשים בנרות רעיונות למתנה שמתאימה במיוחד לאירוע, הגעתם למקום הנכון. בניגוד למתנות שמיועדות לשמח את חתן יום ההולדת, מתנות לחנוכת בית נחשבות לפשוטות יותר לאיתור כיוון שהן צריכות להיות מסוג מסוים. המטרה שלהן היא בסך הכול לשדרג את האווירה הביתית, לשפר את חיי היומיום ולשמח את הדיירים. הכנו עבורכם רשימה של מתנות עם אוריינטציה ביתית במיוחד. קריאה מהנה ובחירה מוצלחת שתהיה לכם.

סט מצעים

בדרך כלל כאשר אנשים נכנסים לבית חדש, הם רוכשים גם רהיטים חדשים, גופי תאורה חדשים וכלי מטבח חדשים, אך לרוב הם עושים שימוש באותם המצעים בהם עשו שימוש בבית הקודם שלהם. אם מתחשק לכם לפנק את חתני השמחה באופן מיוחד ולהכניס להם אווירה של התחדשות גם לחדר השינה ולמיטה, אנחנו ממליצים לכם לפנק אותם עם סט מצעים חדש. כיום ניתן לרכוש מצעים במגוון רחב ביותר של דוגמאות ועיצובים שמיוצרים ממגוון רחב ביותר של בדים לרבות משי וסאטן.

מכונת אספרסו

מכונת אספרסו הפכה בשנים האחרונות ללהיט של ממש בקרב הקהל הישראלי. לא נגזים אם נכתוב כי עברנו מהפכת קפה אמיתית בעשור האחרון בישראל. במידה וההוצאה הכספית שכרוכה ברכישת מכונת קפה מתקדמת ואיכותית מעט כבדה עבורכם, ניתן בהחלט לחבור למוזמנים אחרים ולרכוש יחד איתם מכונה משובחת במיוחד במשותף. חשוב לציין שכיום ניתן גם בהחלט לרכוש מכונות מוצלחות ביותר להכנת קפה בבית שעלותן לא גבוהה במיוחד.

שלט כניסה לבית

אם אתם מכירים את הטעם האישי של חתני השמחה מקרוב ומאמינים שתוכלו לבחור שלט שישמח אותם במיוחד, דעו כי כיום ישנם לא מעט מעצבים שמעניקים שירותי עיצוב אישיים לשלטי כניסה לבתים. הסכנה היחידה ברכישת שלט לדלת כמתנה לחנוכת בית היא שישנו סיכוי מסוים שהשלט לא יימצא חן בעיני כל הדיירים ובסופו של דבר לא ייעשה בו שימוש. אי לכך, הקפידו לבחור בשלט שאתם מאמינים במאה אחוזים שיהלום את הדיירים החדשים.

צמחיה ביתית

מתנה נפלאה שתמיד משמחת ושמתאימה במיוחד להענקה במעמד חנוכת הבית היא אדנית נוי צבעונית. עם זאת, חשוב לברר תחילה האם הבית החדש מתאים להצבה של אדנית. במידה ולא מדובר על אנשים שמסוגלים לתחזק צמחייה באופן הולם וקבוע, ניתן לרכוש כיום מגוון של קקטוסים צבעוניים ומעניינים ובמידה ומדובר על בשלנים של ממש, מומלץ לרכוש עבורם אדנית של עשבי תבלין דוגמת מרווה, נענע, בזיליקום, רוזמרין ועוד.

ביגוד לבית

אין כמו נעלי בית צמריריות בעיצובים מצחיקים או אלגנטיים או חלוק בית מחמם להרגשה הביתית המושלמת. אם אתם מכירים מקרוב את חתני השמחה, התאימו עבורם את הביגוד המושלם בהתאם לאופיים והאמינו לנו שבקרוב תקבלו שיחת טלפון שבה יודו לכם על המתנה הנפלאה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
טיול לכל המשפחה