עוברים למשרד חדש

1 זמן קריאה 714 צפיות

כניסה למשרד חדש, בדומה למעבר לבית חדש היא מאורע משמח. בייחוד אם מדובר במקום שחלמתם עליו הרבה זמן ומהווה התחלה חדשה לעסק שלכם. מעבר להחלטה על הריהוט בו תעשו שימוש, יש דבר מאוד בסיסי שחשוב לתת עליו את הדעת וזה הניקיון המקדים עבור המשרד. לפני שאתם מעבירים את הריהוט או מתכננים איך לעצב את המשרד, חשוב להשקיע בביצוע ניקוי שטיחים או פוליש אם מדובר ברצפה ללא שטיח מקיר לקיר – כדי להעניק למקום החדש מראה נקי ורענן.

תכנון חכם לפני המעבר

זה אולי יישמע כמו הדבר הטריוויאלי ביותר, אך רבים ממי שעוברים למשרד חדש לא עוצרים לרגע לתכנן. תכנון נכון מתחיל בראש ובראשונה בבדיקה של המשרד כדי להבין מה דרוש לנקות. אם למשרד יש שטיח גדול מקיר לקיר, תידרשו לבצע ניקוי שטיחים. גם במקרים אלה חשוב להבין מה סוג השטיח כדי לדעת איזה סוג של ניקוי שטיחים דרוש. אם במשרד החדש יש רצפה חשופה ללא שטיחים, וודאו האם נדרש ביצוע פוליש לפני הכניסה ואם כן – גם במקרה הזה יש לקחת בחשבון את סוג הרצפה המסוימת. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי היקף הזמנים וסוג העבודה אשר תידרש עוד בטרם הכניסה למשרד. יתכן ותוכלו לרכוש חלק מציוד הניקיון ולעשות בו שימוש עצמאי – הכל תלוי בצורך הספציפי שלכם.

מתי כדאי לבצע את הניקיון?

שאלה חשובה אשר נשאלת הרבה בהקשר של ניקיון משרדים היא מתי יש לבצע את פעולת הניקיון. כלומר, האם ממש בסמוך למעבר או כמות מספקת של זמן לפני. התשובה תלויה בראש ובראשונה בסוג הניקיון הדרוש לכם ובגודלו של המשרד. אם יש צורך לבצע פוליש בכל חלקי המשרד, ומדובר במשרד גדול, הרי שאתם תידרשו לקחת זאת בחשבון. בנוסף, אם דרוש לכם ניקוי שטיחים חשוב שתבחרו בקפידה את החברה אשר מבצעת את פעולת הניקוי וגם לכך יש להיערך מספיק זמן מראש כדי לעמוד בזמנים. איך תדעו כמה זמן זה מספיק זמן? כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום הניקיון על מנת להבין את סדר הגודל של הזמנים הדרושים.

משרד נקי: חשיבות מבחינה תדמיתית

היבט חשוב של שכירת משרד עבור עסק מכל סוג והיקף היא האסתטיקה והתחושה אשר אותה הוא משדר. הניראות של משרד, על אחת כמה וכמה אם מתבצעת בו קבלת קהל היא משמעותית – גם אם מדובר במשרד קטן. כאשר לא מקפידים על ביצוע פוליש או על ניקוי שטיחים בתדירות מספקת התוצאה ניראית לעין. כדי לשמור על מראה נקי ועל תחושה אסתטית נעימה עבור העובדים במשרד וגם עבור הלקוחות, כדאי להקפיד על פעולות ניקיון בסיסיות אלה. ההשקעה הכספית, גם אם נראית משמעותית, היא כאין וכאפס ליתרון התדמיתי של בית העסק בעיניהם של מי שמגיעים לעבוד בו או לקבל ממנו שירותים שונים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כלים להתמודדות מוצלחת עם אתגרי החיים
עוברים למשרד חדש