פאי שוקולד ועוד כל מיני הפתעות

1 זמן קריאה 822 צפיות

אם אתם אוהבים פודינג וקרמים אתם בוודאי אוהבים עוגת פאי שוקולד ועוד כל מיני עוגות פאי מסוגים שונים. עוגת הפאי המלאה בשוקולד היא עוגה בה המעטפת היא בצק דק ואילו כל השאר הוא מילוי שוקולדי נפלא שעליו קצפת או כל עיטור אחר. במאמר זה נסביר כיצד גם את תוכלו ליהנות מאותה עוגת שוקולד טעימה המכונה פאי.                                                                                                                                                                                                                                                                                   

הצעד הראשון תמיד יהיה לקנות במרכולית או באחד מהסופרמרקטים של רשתות המזון הגדולות קמח לבן, חבילה קטנה של חמאה, חבילה גדולה של אבקת סוכר, ביצים, תמצית וניל ומלח. כל אלו ישמשו אתכם ליצירת הבצק של הפאי. לגבי המלית, יש לקנות חבילה של שוקולד מריר, חלב, שמנת מתוקה וסוכר. אם אתם מעוניינים לצקת על הפודינג השוקולדי שכבה שלישית בדמוי קצפת תצטרכו לקנות גם קופסת שמנת מתוקה נוספת ופודינג אינסטנט וניל. חשוב לקחת בחשבון שיש כל מיני מתכונים של עוגות שוקולד בסגנונות שונים וכן פאי שוקולד וחשוב לבחור את המתכון בו אתם מעוניינים טרם היציאה לקניות וזאת על מנת לוודא שאתם קונים את הכמויות הנכונות וגם בעת ההכנה נצמדים לכמות הנכונה של כל אחד מהמצרכים. כידוע, בישול ואפייה הם מדע מדויק ואם לא תיצמדו להוראות לא תמיד העוגה תצא טעימה כפי שאתם מצפים וחבל.

מכינים את העוגה

אין זה משנה אם החלטתם על עוגת שוקולד שכבות, בראוניז או פאי שוקולד על מנת להבטיח את התוצאה הטעימה לה אתם מצפים חשוב שתבצעו בדיוק את מה שכתוב במתכון. אם אתם מעוניינים להכין את הפאי חשוב שתתחילו בהכנת הבצק הפריך ולאחר מכן תעבירו אותו בעדינות ולפי ההוראות לתבנית העגולה של הפאי, תהדקו ותקררו במקפיא לפחות שעה. רק לאחר מכן יש לאפות את הבצק כרבע שעה ב- 170 מעלות, לצנן ולהוציא מהתבנית. רק לאחר הכנת הבצק וקירורו יש להתחיל ולהכין את מוס השוקולד. לקרר אותו, להקציף את השמנת המתוקה לקצפת בעלת מרקם רך, לקפל את השוקולד והקצפת, ליצוק את המוס על הבצק וליישר אותו באמצעות כף ולאחר מכן ליצוק על המוס את הקצפת. בתיאבון

לסיכום, החלק החשוב ביותר ביצירת קינוח מתוק וטעים הוא המתכון והיצמדות אליו בכל הקשור אל ההכנה. כעת, כל שנותר הוא לחפש את מתכון הפאי או עוגת השוקולד שמתאים לכם ובתיאבון.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
למה לי מזרון אורתופדי?
פאי שוקולד ועוד כל מיני הפתעות