קניית רכב יד שניה – שותפה רשמית ומורשית של דלק מוטורס!

1 זמן קריאה 492 צפיות

 כאשר שוק הרכבים המשומשים בישראל נמצא בתקופה מאתגרת יחסית – שוק שבו יותר מוכרים מקונים, היבטי מיסוי משתנים המשפיעים על שוק המשומשות, פעילות גדולה של חברות הליסינג ושאר מאפיינים – לנהגים המבקשים למכור את רכבם במהירות וביעילות וגם לכאלו המבקשים לקנות רכב יד שניה במחיר הוגן ובביטחון מלא יש כיום פיתרון איכותי וזמין. חבירה של חברת קניה ומכירה של רכבי יד שניה ועסקאות טרייד אין ליבואנית רכב מובילה בשוק הישראלי מציעה רק יתרונות עבור כל הצדדים, המוכרים והקונים. זו בדיוק ההצעה האטרקטיבית של חברת טופ טרייד מוטורס והשותפה הרשמית שלה, חברת דלק מוטורס.

חברת טופ טרייד מוטורס מתמחה כבר מעל שני עשורים בפעילות בשוק הרכבים המשומשים, עם קניית רכב יד שניה מלקוחות, מכירת רכבים משומשים ועסקאות טרייד אין. החברה הינה חברה מורשית מטעם דלק מוטורס לביצוע עסקאות טרייד אין ולמכירת רכבים. שותפות אסטרטגית וארוכת שנים זו מאפשרת למוכרי רכבים למכור את רכבם במהירות, ביעילות בשווי הוגן וכמו כן ליהנות מעסקאות טרייד אין מצוינות ולקוני רכבים משומשים למצוא מגוון אדיר של אפשרויות בטוחות ובדוקות במקום אחד, באמינות, שקיפות ומקצועיות.

אודות דלק מוטורס

חברת דלק מוטורס היא היבואנית הרשמית של המותגים מאזדה, פורד, לינקולן, מיני ו-BMW, החברה פעילה בשוק המכונית כמעט בכל הקטגוריות – ממכוניות קטנות ומשפחתיות ועד רכבי שטח ומכוניות יוקרה – וכן בתחום האופנועים. החברה היא מיבואניות הרכב הבולטות, הגדולות והפעילות בישראל, עם מותגים פופולאריים וחזקים במיוחד כגון מאזדה ופורד (פופולאריים הן בשוק הליסינג והן בשוק הפרטי!). החברה פעילה בשוק ברכב הישראלי מאז שנת 1991 ולאורך השנים ביססה לעצמה מוניטין של הובלה, חדשנות, שירות מעולה ועבודה עם מותגי הרכב הטובים בעולם בכל קטגוריה.

שותפות ששמה את הלקוח במרכז ומציעה את כל האפשרויות הטובות ביותר!

החיבור העסקי בין טופ טרייד מוטורס לבין דלק מוטורס יוצר שותפות ששמה את הלקוח במרכז ומציעה לו את כל האפשרויות הטובות ביותר, תוך מתן מענה אופטימאלי לצד המוכר ולצד הקונה. העובדה שטופ טרייד היא חברה מורשית מטעם יבואנים מאזדה ופורד שמה אותה בעמדה מצוינת לביצוע עסקאות טרייד אין משתלמות ואטרקטיביות עבור רכבי מותגים מובילים אלו, כמו גם עבור מותגי רכב אחרים בהתאם להיצע.

המודלים השונים של פעילות החברה מאפשרים למכור רכבים משומשים במהירות וביעילות או לבצע עסקת טרייד אין משתלמת עבור רכב חדיש ומשודרג יותר במחיר תחרותי מאוד, כולל תנאי מימון מיוחדים. בנוסף, עבור קניית רכב משומש זוהי קורת גג אחת המציעה מבחר עשיר של דגמים ומותגים, כל רכב עובר בדיקות קפדניות והשירות אמין, מקצועי ומותאם אישית.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כמה עצות שכדאי לקחת בחשבון בעת עיצוב קטלוגים