שימושים שונים תחת השמש

0 זמן קריאה 638 צפיות

במדינה שטופת שמש כמו שלנו, אין ספק ששימוש בפתרונות הצללה חכמים הוא דבר הכרחי. גני משחקים, חצר בית ספר או אוהלים למטרות שונות, כולם מספקים הצללות שמאפשרות לשהות בחוץ בצורה נעימה, בטוחה וכזו אשר ממתנת את החשיפה לשמש. אבל, בחירה נכונה ומדויקת בסוג ההצללה היא לא תמיד פשוטה. קיימים סוגי הצללות מגוונים, בדים שונים וטכניקות ייצור שונות. המבחר העשיר עלול להקשות על הבחירה. כדי לבחור נכון, צריך לדעת מה הם הפרמטרים המשמעותיים עבור סוג ההצללה אשר דרושה לנו.

מגוון שימושים אפשריים

פתרונות הצללה הקיימים כיום הם מגוונים. הצללות דרושות כמעט בכל מקום מחוץ למבנה. במדינה בה רוב השנה שורר מזג אוויר קייצי, דרוש מחסה מפני השמש. שטחים פתוחים כמו גני משחקים, מצריכים הצללות אשר מאפשרות לכסות שטח גדול. בצורה זו ניתן לפתור את בעיית השמש הישירה. לא כל בד חזק ועבה מתאים להיחשב אמצעי הצללה. פיתוחים חדשים בתחום של הצללות מאפשרים כל העת להתחדש ולעשות שימוש בחומרים איכותיים ועמידים יותר. גם הבדלים קטנים, לכאורה לא משמעותיים יכולים ליצור איכות הצללות טובה יותר, במיוחד כאשר מדובר על תנאי שטח מאתגרים.

גם בשטחים שאינם מישוריים

פיתרון של הצללה בשטח מישורי הוא פשוט יותר ליישום. יחד עם זאת הצללות יכולות להימצא גם בשטחים מורכבים. שטחים אשר אינם מישוריים לחלוטין וקיימים בהם הבדלי גובה. מפרשים, סככות ועוד סוגי הצללות מתאימים לגני משחקים, בתי ספר וגני ילדים. גם אוהלים נחשבים לאמצעי הצללה. ישנם אוהלים אשר משמשים על מנת להוות שטח פרסום, קיימים אוהלים מרכזיים בשטח קמפינג או הצללות כחלק מאוהלים לשימוש כוחות ביטחון והצלה. כאמור, השינויים הטכנולוגיים בעולם של הצללות מאפשרים גם שינויים עיצוביים. אם בעבר לא היה מקובל לשלב בין ניראות אסתטית לבין הצורך להעניק צל, הרי שהיום מגוון החומרים, הצורות והטכניקות מאפשרים הצללה באופן מעוצב.

בחירת הסוג המתאים

צורות וצבעים של הצללות מוסיפות למראה, ואינן בעלות מראה גס. יש שימוש הולך וגובר בבדים חזקים וגמישים אשר מאפשרים התקנה בצורות שונות ובכך מעניקות מראה אסתטי לאותה הצללה. בבחירה של פיתרון הצללות, חשוב לבחור באריגים גמישים וחזקים המרכיבים את אותה הצללה. אריגים אשר נארגים בצפיפות גבוהה, כוללים גם מסנני קרינה. כדאי לבחור בסוגי הצללות המיוצרות בטכניקות חדישות ומספקות הגנה ועמידות בפני תנאי מזג אוויר משתנים. הצללה טובה ומבד איכותי מאפשרת שימוש בה לאורך שנים, מבלי להתבלות. פתרון הצללה איכותי הוא גם כזה אשר מותקן בצורה מקצועית ובטיחותית, ועל כך חשוב לתת את הדעת. אם למשל אתם זקוקים לאוהל כאמצעי הצללה באירוע כמו חתונה, עליכם לוודא כי ההתקנה נעשית בצורה מקצועית וכי פתרון ההצללה מתאים עבור כמות האנשים המדויקת. לכן חשוב לוודא כדי שלא להתקין הצללות שאינן מכסות את כל השטח הדרוש או שמכסות רק שטח קטן.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
ניקיון מתחיל מהבסיס
שימושים שונים תחת השמש