באלאנס – שומרים על איזון

1 זמן קריאה 395 צפיות

איזון הוא הנוסחה לחיים בריאים ואיכותיים. כאשר האיזון מופר אנשים חווים מצב של השמנה, בעיות בריאותיות ופעמים רבות כל מיני בעיות הקשורות אל תחום הנפש, כמו למשל מצב רוח ירוד. מסיבה זו, בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בישראל שמים דגש על איזון נכון באמצעות מאכלים, שתייה, תוספי תזונה ופעילות גופנית. במאמר זה נספק לכם מידע אודות באלאנס.

Close up of the aromatic coffe beans
Close up of the aromatic coffe beans

 

הבאלאנס שלכם בחיים

אם אתם מעוניינים לאזן את חיים תצטרכו לפעול במספר מישורים:

  • תזונה- חשוב לעבור אל תפריט תזונה הכולל את כל אבות המזון ולאכול מנות בכמויות הרצויות למשקל ולגובה שלכם. אם אתם אנשים שמבצעים פעילות גופנית קבועה במסגרת תחרותית, חשוב להתייעץ עם תזונאי מהו התפריט המתאים ביותר לכם לשמירה על איזון גופני.
  • פעילות גופנית- חשוב להכניס לאורח החיים שלכם פעילות גופנית אותה תבצעו בתדירות קבועה. כיוון שלכל אדם יש את ענף הספורט אליו הוא מתחבר, חשוב שתבחרו את אותה פעילות שמתאימה לכם וזאת על מנת שתוכלו להתמיד בה לאורך כל החיים.
  • הורדת מתחים- יש לעבוד גם על המישור הרגשי החיים. אנו חיים בעולם תובעני ולכן כל אחד צריך לעבוד על הורדת הסטרס בחייו. יש כאלו שעושים זאת באמצעות תרגילי יוגה ואילו אחרים עושים זאת באמצעות מדיטציה מספר פעמים בשבוע, תרגילי נשימה, דמיון מודרך ועוד.
  • שינוי הרגלים בעייתיים- אם אתם מעוניינים להשיג באלאנס בחייכם תצטרכו להבין מה הם ההרגלים הבעייתיים שלכם ואלו שמצליחים להוציא אתכם מאיזון ולשנות אותם. הרגל בעייתי יכול להיות שתיית כמות גדולה מאוד של כוסות קפה מדי יום.

 

פעמים רבות אנשים מתחילים לתרגל אורח חיים נכון שכולל את כל הסעיפים אותם ציינו, אם מדובר על תפריט בריא, ספורט והורדת מתחים בחייהם אך עדיין יש להם בעיה לוותר על כל מיני הרגלים של שנים, כמו למשל עישון, שתיית קפה ועוד. כאן חשוב לדעת שכיום יש מי שדואג לכם גם לגבי הרגלים אלו, כמו למשל סיגריה אלקטרונית שמהווה תחליף של סיגריה רגילה, משקה קפה

באלאנס שמכיל כל מיני חלבונים וסיבים תזונתיים שגורמים לתחושת שובע ובריא יותר לכל אדם שמעוניין לשמור על בריאותו.

 

לסיכום, נכון להיום כל אחד יכול לקיים אורח חיים בריא ומאוזן על ידי תזונה נכונה, תוספת חלבונים וסיבים למזונות ולמשקאות, פעילות גופנית קבועה והורדת המתחים בחיים. זכרו, איזון נכון בחיים מתחיל כבר בכוס הקפה הראשונה בבוקר.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
וילה יוקרתית לכל סוגי האירועים