בדיקת האזנה – משרד חקירות מקצועי בלבד

1 זמן קריאה 392 צפיות

יש מקרים רבים בהם אנשים עסקים או אנשים פרטיים חוששים שמא מצותתים לשיחותיהם, אם על ידי מיקרופונים או מכשירי מעקב שונים שהושתלו במשרדם או בביתם ויש פעמים בהם אנשים פרטיים סבורים שמצותתים לשיחותיהם. במקרה כאלו יש לפנות אל חוקר מקצועי שמשתייך אל משרד חקירות מקצועי ובעל מוניטין מוצלח בתחום בדיקות וגילויי האזנות סתר.

 

משרד לחקירות פרטיות – חשוב לדעת

פעמים רבות אנשים פונים אל משרד שמציע שירותים שונים בתחום החקירות. רוב האנשים אינם מכירים משרדי חקירות ולכן אין הם בודקים האם מדובר על משרד שפועל ברישיון ובמסגרת החוק, מיהו אותו אדם שמנהל אותו ומה הניסיון של אותו משרד באותו שירות חקירות בו הלקוח מעוניין. חשוב מאוד לדעת שבהתאם לחוק במדינת ישראל כל משרד לחקירות חייב להיות משרד שקיבל את ההיתר המתאים לפעול במסגרת מומחיות זו מטעם משרד המשפטים בישראל, מחלקת רישוי לחוקרים פרטים. תמיד יש לבקש לראות האם יש לבעל המשרד אישור זה והאם הוא יכול להציג אותו בפני לקוחותיו.

 

כדי לפתוח משרד חקירות שאמון על חקירות פרטיות, חובה של בעל המשרד להיות עם וותק של חוקר פרטי במשך חמש שנים ולהגיש בקשה למשרד המשפטים להפעלת משרד מסוג זה. תמיד יש לבדוק שהרישיון של אותו משרד תקף, שכן חובה לחדש אותו מדי שנה ומשרד המשפטים אינו מחדש אותו באם מסתבר שנעשתה פעולה לא חוקית. משרד החקירות חייב להעסיק חוקרים פרטיים בעלי רישיון בלבד. העסקת עובדים ללא רישיון זה נחשבת כפעולה פלילית. יש אפשרות להעסיק באישור מיוחד ממשרד המשפטים מתמחים בתחום.

 

בדיקת האזנה- על מה מדובר?

אנחנו חיים בתקופה בה כל פיסת אינפורמציה יכולה לשמש את האחר. בדיקת האזנה הפכה לחלק בלתי נפרד מאותן פעולות בהן מעוניינות חברות רבות על מנת לוודא שהחברות שמתחרות בהן לא השתילו מכשירי ציתות או מבצעות ריגול תעשייתי בכל מיני דרכים. למרות האיסור על האזנות סתר בישראל עדיין יש חברות ואנשים שמוכנים לקחת את הסיכון וזאת תמורת מידע שחשוב להם. בדיקה לגבי מכשירי האזנה נעשית על ידי המומחים של חברת חקירות. אלו משתמשים בציוד ייחודי ומתקדם לגילו מכשירים ואמצעים להאזנה לא חוקית בעסק או בבית.

 

לסיכום, אם אתם חושדים שמא מאזינים לכם במשרד או בבית תוכלו לשכור את שירותיה של חברת חקירות פרטית שיכולה להציג בפניכם רישיון ולהציע לכם ציוד מתקדם ומומחים בתחום גילוי האזנות סתר.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
מנעולים לבית – למה חשוב לבחור חזקים ועמידים?