בוחרים במזרון הנכון

1 זמן קריאה 560 צפיות

בני נוער רבים הפכו את המיטה שלהם בחדר למרכז עולמם, הם נהנים לצפות בטלוויזיה כאשר הם שרועים על המיטה, לשחק במחשב או בסוני פלייסטיישן, לארח חברים ואפילו להכין שיעורים או לקרוא. יש שיוסיפו לרשימה זו גם האזנה למוסיקה או סתם שינה של שעות ארוכות ללא הפסקה. כל אלו הופכים את הרהיט המכונה מיטות נוער לרהיט המרכזי והפונקציונלי ביותר בחדר, מה שמעצים את חשיבות האיכות שלו.    bed in a hotel room

 

מזרונים למיטות מבוגרים ילדים ונוער

אנשים רבים מקלים ראש בעת רכישת מזרון עבור מיטה המיועדת לילדיהם או אפילו עבור עצמם. הם נוטים לחשוב כי מדובר במוצר שהוא אחיד מבחינת המפרט שלו וכי לא ייתכנו שינויים מרחיקי לכת בין סוגי המזרון השונים. ובכן, זוהי כמובן תפיסה שגויה לחלוטין. המזרון הוא הבסיס לבריאות הגוף, לשינה טובה ומאוזנת ואף למצב הרוח שלנו במהלך היום.

מזרון איכותי מעניק לגופנו את התמיכה והמנוחה לה הוא זקוק. במהלך הלילה אנו שרועים במאוזן כ-8 שעות בממוצע, חוליות הגב שלנו, אגן הירכיים וכל שריר בגוף מנצל הפוגה זו לצבירת כוחות. כאשר המזרון אינו איכותי, בעל קפיצים לא נוחים, רך מדי וללא תמיכה, אנו עלולים לחוות קשיים גדולים בקימה, בהליכה ובתנועה בכלל. אלו נובעות משרירים תפוסים ולא רפויים. ההיבטים הללו נכונים לא רק לגבי מבוגרים אלא גם לגבי ילדים, נוער ואפילו עבור תינוקות.

 

רוכשים מזרון באיכות גבוהה

כאשר רוכשים ספה נפתחת למיטה, מיטות נוער או מזרונים בנפרד יש להקפיד על רכישה ממקום בעל מוניטין המוכר מוצרים באיכות הגבוהה ביותר, אל תתפתו לרכוש מזרון מחנות שאינה עוסקת בכך באופן מקצועי, המעסיקה נציגי מכירות שאינם מכירים כלל את מפרטי המדיע של כל מזרון ומזרון. כיום ניתן לקבל פירוט מלא של החומרים מהם עשויים אותם מזרונים, של שכבות המילוי השונות המוחדרות בו, של מערכת הקפיצים המרכיבה את המזרון ובאופן כללי את הטכניקה והטכנולוגיה באמצעותה יוצר המזרון.

המידע הזה יעזור לכם רבות בבחירת במזרון הנכון. אמצעי נוסף לקבל החלטה בבחירת מזרון הוא ניסיון. בדקו את המזרון שאתם עתידים לקנות, השתרעו עליו בחנות, בדקו האם הוא קשה לכם או שמא רך מדי, האם הוא מעניק לכם תמיכה, האם הוא מקבל את צורת הגוף שלכם? שאלות אלו יחד עם המידע שייתן לכם נציג המכירות יאפשרו לכם לקבל החלטה נכונה. זכרו, קנייה בזול עלולה לעלות לגב שלכם ביוקר.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
מסטיק – כל מה שכדאי לכם לדעת עליו
בוחרים במזרון הנכון