בחירת פינת אוכל – כך תעשו זאת נכון

1 זמן קריאה 653 צפיות

לארוחות משפחתיות גדולות, או “סתם” לקפה רגוע של בוקר – הבילוי בפינת האוכל בבית מסתכם בלא מעט זמן. כדי שתוכלו ליהנות מכל ארוחה, או לארח בכיף ובנוחות, כדאי להקדיש מחשבה לעיצוב של פינת האוכל בבית.

דגשים לעיצוב פינות אוכל

נדמה לנו שפינת אוכל היא רהיט פונקציונלי ותו לא. בדיוק מסיבה זו, רבים לא מקדישים מספיק מחשבה על עיצוב פינות אוכל כך שמצד אחד יהיו אסתטיות וישתלבו היטב בעיצוב החלל, ומצד שני שיהיו נוחות לשימוש ויתאימו לצרכים השונים של בני הבית.

פינת האוכל היא לעתים הדבר הראשון שילכוד את עינינו בכניסה לבית. היא משדרת לא מעט על הסטייל הכללי של בעלי הבית, כמו גם על הכוונות שלהם. פינת אוכל גדולה ומאסיבית ככל הנראה נועדה למספר גדול של בני בית היושבים מסביב לשולחן, וגם מעידה על כוונות האירוח של הדיירים.

דגש גדול מושם על נוחות הכיסאות בפינת האוכל ועל האסתטיות שלהם, כאשר למעשה שולחן אוכל הוא הדבר הראשון שכדאי להקדיש לו מחשבה. בעוד שכיסאות ניתן להחליף בתדירות גבוהה ולשנות את עיצובם ביתר קלות, בכל הנוגע לשולחן אוכל, על פי רוב, לא יבוצעו בו שינויים דרסטיים לאחר הרכישה.

הכל מתחיל בשולחן – כך תבחרו שולחן אוכל

בחירת השולחן היא כמובן עניין אסתטי ועיצובי, אך יש מספר היבטים שיש להתייחס אליהם בתהליך הבחירה. חישבו עליהם לפני שאתם מתפתים לטרנד עיצובי כזה או אחר או מתפשרים על דברים שחשובים לכם:

  • רגליים לפני הכל – המחשבה האוטומטית היא שהשולחן בו נבחר יהיה בעל ארבע רגליים. זהו שולחן אוכל קלאסי. למעשה, עיצוב שולחנות אוכל כולל סוגים שונים של רגליים, מלבד הצורה הידועה. קיימים גם שולחנות בעלי מבנה “A”, השובר את המראה הסטנדרטי ומעניק תחושה של פיקניק בחיק הטבע. צורות נוספות של רגליים הן צורת האיקס וצורת החצובה. חוזקו של השולחן לא אמור להיות מושפע מצורתן של הרגליים.
  • עגול או מלבני – בידקו האם השולחן בו אתם מעוניינים מתאים בצורתו לצורת החלל הקיימת בבית. שולחן אוכל אליפטי לא יתאים לכל מרחב ולכל פינת אוכל.
  • החומר ממנו הוא עשוי – בחירת החומר ממנו יהיה עשוי השולחן היא נקודה חשובה. עץ הוא בעל עמידות רבה יותר מחומרים אחרים, אך עלותו גבוהה יותר. השקעה בחומרים איכותיים מבטיחה שימוש בשולחן לאורך זמן ושמירה על מראה אסתטי ויפה שלו.
  • באיזה גודל – גודל השולחן נקבע על פי כמות הסועדים שהוא מיועד להכיל. אם אתם יודעים שהשולחן צריך להספיק לכמות סועדים מסוימת, בידקו שהוא אכן בגודל המתאים ושהוא מסוגל להכיל כמות כזו. במידה ואתם נדרשים לחיסכון במקום, כדאי לבדוק את האפשרות לפינת אוכל נפתחת, בה השולחן יכול להיפתח ולהכיל סועדים נוספים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
עוגות קלות להכנה – ליום הולדת
בחירת פינת אוכל – כך תעשו זאת נכון