הגורמים להופעתן של בעיות זקפה

0 זמן קריאה 406 צפיות

קיימים לא מעט גורמים העלולים להוביל להפרעות שונות בתפקוד המיני בכלל ובתחום הפרעות הזקפה בפרט. אחד מהגורמים העיקריים להופעתן של הפרעות בזקפה הינו בעיה בזרימת הדם ממערכת הדם אל איבר המין. בנוסף, קיימות סיבות נוספות העלולות לגרום לבעיות בזקפה, וכפועל יוצא מכך, לפגוע לא רק בחיי המין שלכם אלא גם במערכת הרבייה. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם את הגורמים הגופניים העיקריים העלולים להוביל להפרעות שונות בזקפה הגברית.                                                 Medicare.  Medical Concept.

הגורמים והתופעות

אחת מהתופעות הגופניות המשפיעות ביותר על השגת הזקפה הגברית קשורה לתחום בעיות הלב. כתוצאה מבעיות לב כאלו ואחרות, האדם הסובל מהן עלול לסבול גם מהפרעה בהזרמת הדם אל רקמת איברי המין, וכתוצאה מכך, השגת הזקפה מלווה בקשיים. בעיה גופנית נוספת העלולה להשפיע על השגת הזקפה היא תופעת ההשמנה. גברים הסובלים מהשמנת יתר עלולים לסבול מבעיות בזקפה המתרחשות מסיבות שונות הקשורות למנגנוני הגוף השונים.

סיבה מרכזית נוספת הגורמת להפרעות של בעיות זקפה היא עישון מוצרי טבק על כל סוגיו. העישון הוכח כבר מחקרית כגורם ליצירת הפרעות בתפקוד המיני, כאשר בקרב מעשנים מופיעות בעיות בזפקה באופן תדיר יותר. בנוסף, גם נטילת תרופות באופן כרוני עלולה להוביל לבעיות בזקפה. אנשים הסובלים מרמת טסטוסטרון נמוכה נמצאים בקבוצת סיכון נוספת להפרעות כוללות לא רק בהשגת זקפה אלא בתפקוד המיני בכללותו, לרבות, בעיות בתחום פריון גבר הנובעות כתוצאה מליבידו (חשק מיני) ירוד.

תופעות גופניות נוספות הקשורות להופעתן של בעיות בזקפה הן מחלות כגון סכרת וטרשת עורקים. במקביל, ישנן לא מעט תופעות נפשיות העלולות להשפיע על השגת הזקפה. תופעות אלו קשורות ללחץ (סטרס) ודיכאון. מכיוון שהתפקוד המיני משלב בתוכו מערכות שונות במוח, כל הלך רוח ירוד עלול להוביל לתהליכים פיזיולוגיים המשפיעים על איכות הזקפה. כיום, תוכלו ליהנות ממספר טיפולים רפואיים אשר נועדו לטפל בבעיות שונות בתחום פריון גבר ובתחום הבעיות בתפקוד המיני. טיפולים אלו מותאמים לאופי הבעיה ממנה אתם סובלים והם מתקיימים על ידי טובי האורולוגים בתחומם. חלק מהטיפולים נועדו גם לגברים המתמודדים עם מחלת הסרטן, כאשר ישנם טיפולים המיועדים לשיקום מנגנון הזקפה בקרב חולי סרטן אשר עברו טיפולים ניתוחיים וטיפולים הורמונאליים לצד טיפולי קרינה המשפיעים בצורה ניכרת על התפקוד המיני. במידה וגם אתם מבעיות כאלו ואחרות בתפקוד המיני, לרבות, בעיות בהשגת זקפה, ואם גם אתם סובלים מבעיות פוריות, אנו ממליצים לכם לפנות לייעוץ רפואי אצל רופא מומחה בתחום האורולוגיה המתמחה בנושאים אלו.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
טפטים מעוצבים