הדברה מקצועית לשלום ולא להתראות

1 זמן קריאה 417 צפיות

הקיץ בפתח וחוץ מהשמש, שתאפשר לכם ללבוש את מחצלותיכם הקצרים, יגיעו גם המזיקים שיסתובבו בין דיירי הבית. אין ספק כי מזיקים לא רצויים באף בית וגם בבתים הנקיים ביותר ואף החדשים, ניתן לאתר ג’וק המסתובב לחפש את לחמו. מרבית מבתי האב במדינת ישראל, נוהגים, כבר עם בוא האביב, לבצע הדברה בביתם וזאת כדי להימנע מהמפגש הלא נעים והלא רצוי עם המזיקים. מדבירים רבים מציעים את שרותיהם לכל דורש אך עליכם לאתר את המדביר המקצועי ביותר לביצוע המשימה כי מעבר לרצון להימנע מהמפגש עם המזיקים, עליכם לשמור על ביטחונם של בני הבית. בנוסף יש לוודא כי העבודה מתבצעת במקצועיות יתרה ובאמצעות חומרי גלם איכותיים. הדברה מקצועית באה לידי ביטוי לא רק בהעלמת המזיקים אלא במקביל לביצוע הדברה בטוחה.

 

מהי הדברה בטוחה

הדברה בטוחה היא בראש ובראשונה הדברה המתבצעת על ידי מדביר מקצועי המחזיק ברישיון והינו מוסך לבצע את הפעולה בביתכם. במהלך ההדברה יהיה עליכם לשהות מחוץ לביתכם למשך מספר שעות, הכוללות את ביצוע ההדברה עצמה. הדברה מקצועית מתבצעת באמצעות חומרי הדברה אשר אושרו על פי חוק ולא כל חומר קוטל, יתאים להדברה ביתית. אין ספק כי הדברה היא רעל וזאת בכדי לקטול את המזיקים ולמנוע מהם להגיע אל ביתכם בשנית. רעל זה עלול להיות מזיק גם לבני האדם. על כן, על המדביר לעבוד במשנה זהירות ולמנוע את מגע החומר עם בני האדם. ישנם חומרי הדברה אשר אינם, או ליתר דיוק פחות מזיקים לבני האדם, והם אכן קוטלים את המזיקים ואלו הם חומרי ההדברה בהם נכון להשתמש במידת הצורך.

לכל מזיק מותאם חומר הדברה, כמו גם שיטת הדברה שונה ועל המדביר לבחור בשיטה ובחומר הנדרש לסילוק המזיקים. הדברה בטוחה יכולה להתבצע על ידי בעל מקצוע בעל ניסיון רב ומקצועיות חסרת פשרות כך שאם בחרתם לבצע הדברה בכוחות עצמכם ואין אתם מספיק מיומנים, אתם עלולים לגרום לנזק יותר מאשר לתועלת. אם בכל זאת אתם סבורים כי יש ביכולתכם לבצע הדברה מקצועית, שימו לב שאתם משתמשים בחומרים הנכונים וכי אתם מבצעים את ההדברה בחלקים הנכונים בביתכם וכי אין אדם ששוהה בבית, לא במהלך ההדברה ולא לאחריה. בתום ההדברה במידה והזמנתם מדביר, אתם תקבלו תעודת אחריות שתקפה למספר חודשים כך שאם יחזרו המזיקים אתם בהחלט יכולים לקרוא בשנית למדביר.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
יישור שיניים למבוגרים בכל גיל