הדברת מכרסמים וחרקים- הפופולאריות ביותר

1 זמן קריאה 386 צפיות

שתי ההדברות הפופולאריות ביותר בקרב אנשי העיר שמזמינים מדבירים מקצועיים לביצוע הדברה בביתם, הן הדברה של מכרסמים והדברה של חרקים. במאמר זה נספק לקוראים מידע ספציפי אודות שני סוגי הדברות אלו.

הדברת מכרסמים היא בדרך כלל הדברה של עכברושים, חולדות ועכברים. לא רק שאלו נתפסים אצל בני האדם כגורמי צרות וזאת משום שהם אוהבים לאכול חוטים ופעמים רבות אנו מגלים שהם אכלו את חוטי תשתית החשמל או כל מיני חלקים של צינורות הפלסטיק, הם גם מסוכנים לבני אדם ולחיות המחמד שלהם וזאת משום שהם מעבירים מחלות קשות. מסיבה זו אם אתם שומעים ציוצים באמצע הלילה או מיני קולות מוזרים במטבח או בקרבת הפחים ואתם חושדים שמדובר בעכבר או חולדה, קרוב לוודאי שאתם צודקים והדבר הנכון יהיה ליצור קשר עם מדביר מקצועי שיכול למגר את תופעת המכרסמים ולבצע פעולות שיבטיחו שהם לא יחזרו בפרק זמן מסוים אליו הוא מתחייב, ללא סיכון כלשהו של בני המשפחה וחיות המחמד בבית.

הדברת חרקים

חרקים מוכרים לכולנו. ישראל היא מדינה חמה וכל אחד מאיתנו נתקל בשלב זה או אחר של חייו בחרקים. גם אם אתם מתגוררים באזור פסטורלי והבית שלכם מבהיק בניקיונו אתם עלולים לגלות ערב אחד שהחרקים הצליחו להגיח אליכם מהעצים ליד, מחצר הגינה וממקומות נוספים. משום שחרקים יכולים לשאת איתם מחלות ולרוב הם מסתובבים באזורים בהם יש אוכל (בתרגום חופשי: בעיקר בפחים), יהיה זה נבון להזמין מדביר מקצועי ובעל ניסיון בתחום הדברת מזיקים. חשוב לדעת שהכינוי מזיקים כולל כל מיני מעופפים וחרקים ולא רק תיקנים. בכמעט בכל בית בישראל לקראת עונת הקיץ מגיחים עכבישים, נמלים, ג’וקים, פרעושים, זבובים, עש ועוד. לכן, כאשר משוחחים עם המדביר חשוב לומר לו מה הבעיה, האם מדובר על נמלים, פשפשים וג’וקים או האם מדובר על מעופפים, כמו למשל יתושים, זבובים וחרקים נוספים. בהתאם ניתן יהיה להתאים את סוג ההדברה המתאים ביותר.

חשוב לדעת שתמיד יש לברר עם המדביר האם יש לו רישיון והאם הוא יכול להציג בפניכם תעודת מדביר מוסמך. בנוסף, יש לוודא שהחומרים בהם הוא משתמש מאושרים לשימוש ובטוחים לילדים וחיות מחמד, שיש לו ניסיון בתחום הדברת מכרסמים וחרקים ושחברת ההדברה אשר מבצעת את העבודה, יכולה לספק לכם אחריות לתקופת זמן מסוימת.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
טיפול פנים לגבר