הובלות קטנות לעומת הובלות משרדים

1 זמן קריאה 416 צפיות

יש הבדל גדול מאוד בין שירות הובלות קטנות בפתח תקווה לבין שירות הובלות משרדים. כאן מדובר על שני עולמות שונים שמחייבים פעולות הכנה שונות והשכרת שירותיהם של מומחים בתחום כל אחד מההובלות הללו. במאמר זה נספק לכם מידע אודות אותם הבדלים בין הובלות קטנות לבין הובלות משרדים.

 

מובילים בשבילכם

הובלות משרדים הן הובלות שצריכות להיעשות על ידי מובילים מומחים. בחירת חברת הובלות שמספקת שירות הובלות של משרדים מחייבת בדיקה שעיקרה ניסיון החברה בהעברת התכולה של המשרד והמוניטין שיצא לחברה בכל הקשור אל שירות זה. ראשית כל יש לוודא שאותה חברה שאת שירותיה אתם שוכרים מספקת פגישת הכנה מקדימה בה הנציג של חברת ההובלה מגיע אל המשרד, בוחן את כל התכולה שיש להעביר בו  ומתכנן היטב את כל המעבר. תכנון נכון יחסוך באופן ניכר בזמנים, יאפשר העברת תכולה בטוחה ויבטיח ללקוחות אפשרות שגרת פעילות רגילה.

 

תמיד יש לוודא שחברת ההובלה יכולה לבצע את ההובלה בשעות הלילה, כך שהעובדים יוכלו לנצל את הזמן באופן נכון בשעות הפעילות של המשרד ושהלקוחות לא יפגעו מהמעבר. טרם בחירת חברה שתהיה אחראית על כל הקשור אל הובלת המשרד שלכם תמיד יש לוודא שתחום האחריות שלה כולל אריזת כל הציוד במשרד, פריקה של כל הציוד במשרד הישן והרכבה של אותו הציוד במשרד החדש, שימוש ברכבים המותאמים לציוד המשרד, מובילים מנוסים בסוג זה של שירות. בנוסף, תמיד יש לוודא שחברת ההובלה אחראית על ביטוח התכולה של כל החפצים ויכולה להבטיח לכם זמינות באותו יום בו אתם מעוניינים בהעברת המשרד.

 

הובלות קטנות בפתח תקווה לעומת זאת הן הובלות שמתאימות לאנשים שמעוניינים בהובלת מספר פריטים בודדים אותם אין הם יכולים להעביר באוטובוס או ברכב הפרטי משום הפחד שמא אותם פריטים יזוקו. בדרך כלל העברה נעשית ברכב טנדר או כחלק מהובלה משולבת. צוות המובילים מצומצם יותר ומסתכם במוביל אחד או בשני מובילים, העלות מצומצת ולחברה יש את הציוד המתאים שמבטיח העברה בטוחה מנקודת המוצא ועד נקודת היעד. כעת, כל שנותר הוא לבחור בחברת הובלות שמספקת שירותים אלו ולוודא שאותה חברה מעסיקה מובילים מנוסים בסוג ההובלה הנדרש, שהחברה אחראית על הביטוח בעת העברה, שהחברה בעלת מוניטין מוצלח בסוג ההובלה הנדרש וכמובן שמדובר על חברה חוקית שיכולה להמציא קבלות על התשלום שהיא מקבלת מלקוחותיה. בהצלחה!

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
הרחקת יונים טיפים יעילים