הכל סביב ציוד מטבחים מקצועי

1 זמן קריאה 425 צפיות

בכל מטבח ישנם כמה מוצרי יסוד חשובים שמגיעים לאחר אלו הבסיסיים שלרוב מזוהים עם המקרר. אנו מדברים על תנורים וכיריים שלהבדיל מתחום המקררים הם נתונים כל הזמן להתפתחויות עיצוביות וטכנולוגיות כאחת. להלן כמה טיפים שיסייעו לכם להתמצא בעולם ולבחור בצורה נבונה ומושכלת תנור וכיריים איכותיים. חברת גסטרוליין פופקורינה בע”מ מתמחה באספקה וייבוא של ציוד מטבחים מקצועי למעלה מעשרים וחמש שנים ושירותיה מתאימים למסעדות, מזנונים וברים, בתי קפה, דוכני ‘פאסט-פוד’ וכן הלאה.                                                                                                             Happy chef taking his freshly baked rib-eye steak

 

עולם התנורים

גסטרוליין מציעה ללקוחותיה ליהנות ממגוון מוצרי איכות למטבח וביניהם גם תנור משולב, כיריים אינדוקציה, מכונות קרח וברד, צ’יפסרים, מיקסר יד, גרילים, תנורי בישול ואפייה וכן הלאה. במאמר הנוכחי ברצוננו להתמקד דווקא בעולם התנורים והכיריים ולספק לצרכנים מידע מקצועי טרם רכישה של תנור כזה או אחר. באופן כללי קיימים שני סוגים של תנורים, האחד נקרא תנורי בילט אין שמותקנים בתוך הארון ובנפרד מהכיריים והסוג השני הוא תנורים משולבים שמהווים יחידה אחת של תנור וכיריים.

 

תנורים- מאז ועד היום

בעבר ניתן היה למצוא אך ורק תנורים מהסוג השני כאשר עם הזמן הם החלו להיעלם עד שהיום רק דיירים הנאלצים להתמודד עם בעיות מקום בוחרים לרכוש תנור משולב דומה למה שהציע השוק בעבר ברוחב של חמישים או שישים ס”מ. אולם תנורים אלו הוחלפו כיום בתנורים יותר רחבים ובעלי עיצוב תעשייתי בעלות שנעה בין 6000 שקלים עד 10,000 שקלים. נהוג לזהות תנורים אלו עם בשלנים מקצועניים אולם בכל זאת עדיין ניתן לומר כי תנורי הבילט אין שולטים ביד רמה בשוק הנוכחי.

 

כיריים

השאלה המרכזית שצריכה להעסיק אתכם לפני שאתם באים לרכוש כיריים היא מה עדיף יותרת גז או חשמל? השוק של היום מציע כיריים שפועלות על גז עם משטח זכוכית, אמייל או נירוסטה, כיריים חשמליות או קרמיות המוצעות בשלוש דרגות איכות ומחיר. להבת רדיאן היא הרמה הבסיסית והיה למעשה מבער סליל שמהירות התחממותו היא איטית וכך גם זמן כיבויו, עלותם היא עד אלפיים שקלים. לאחר מכן יש את להבת היי לייט שנחשבת ליציבה אשר מתחממות ומתקררת במהירות, איכותית מאד בשוק הכיריים החשמליות ועולה בין אלפיים לשלושת אלפים שקלים.

 

הרמה המתקדמת ביותר היא כיריים אינדוקציה אשר פועלים על שדה מגנטי כאשר המחבת או הסיר סוגרים מעגל ומפעילים על ידי כך את הכירה. עלותם נעה בין שלושת אלפים שקלים לחמשת אלפים שקלים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
קצת על צימרים בצפון