זקוקים להלוואה מיידית? מהן האפשרויות העומדות בפניכם

1 זמן קריאה 508 צפיות

עם יד על הלב, כמה פעמים דמיינתם את עצמכם מקבלים שיחת טלפון מהראלה ממשרד הפיס, גם אם מעולם לא רכשתם כרטיס לוטו אחד בחייכם? התשובה בוודאי תהיה עשרות פעמים (לפחות). כמה פעמים אמרתם לעצמכם, לו היה לי מספיק כסף הייתי רוכש את הדגם החדש של הרכב/הלפטופ, הסמארטפון או כל דבר אחר שחשקה בו נפשכם? גם כאן התשובה בוודאי תהיה עשרות אלפי פעמים. אך חלומות ופנטזיות לחוד ומציאות לחוד, יש לא מעט פעמים בחיים, בהם תמצאו את עצמכם זקוקים באופן מיידי לכסף, לא על מנת למלא גחמות חד פעמיות, אלא על מנת לשלם עבור צרכים הכרחיים. מהי הלוואה מיידית? ואילו סוגי הלוואות מיידיות קיימות? כל התשובות והטיפים במאמר שלפניכם.

מהי הלוואה מיידית?

הלוואה מיידית היא שם להלוואת כספים אשר נדרשת וניתנת באופן מיידי, על ידי הגופים הפיננסים השונים ותחת תנאים מסוימים. מתי עולה הצורך להלוואה מיידית? התשובה לשאלה נעוצה בנסיבותיו האישיות של כל מבקש הלוואה, למשל יש כאלו אשר זקוקים לכסף מיידי על מנת לשלם  עבור הוצאות רפואיות דחופות, דוגמת ניתוח יקר בחו”ל וכו’. ישנם מקרים בהם הכסף נדרש לצורך תשלום מיידי של שכר לימוד, שיפוץ שאינו מתוכנן בעקבות פיצוץ בצנרת ובקיצור כל הוצאה גדולה אחרת שהיא, לרוב בלתי צפויה, והזקוקים לה, נואשים לאמצעי מימון מיידים. ברי המזל מביננו דאגו לחסוך כסף בצד “ליום סגריר” או שבני משפחתם יהיו מוכנים להלוות להם כספים בתנאים מדהימים, כלומר, ללא ריבית. אך לכל השאר ובדיוק בשל המקרים הללו הומצא המוצר הפיננסי בשם “הלוואה מיידית”.

סוגי ההלוואות המיידיות הקיימות

יש לא מעט סוגי הלוואות מיידיות הקיימות בשוק הפיננסים, שימו לב לשתיים הבולטות ביותר:

  • הלוואה מיידית מהבנק – כמובן שהבנק הוא הגוף הראשון עליו חושבים בהקשר של לקיחת הלוואות, במיוחד הלוואות לאורך טווח רחב דוגמת המשכנתא. אך כאשר מעוניינים בהלוואה מיידית, לרוב הדרך היחידה לקבל הלוואה מיידית ללא ריבית תהיה בעת פתיחת החשבון ותחת תנאים מסוימים כגון גובה משכורת, חסכונות משמעותיים ועוד.
  • ·         הלוואה  מיידית חוץ בנקאית – משנת 2006 ולאחר מסקנות ועדת בכר, ניתנה הרשאה לגופים נוספים להעניק הלוואות מיידיות למשל חברות הביטוח, קופות גמל, חברות אשראי ועוד. לרוב, הלוואה מיידית מגופים אלו תהיה ללא ערבים, אך הריבית משתנה ותלויה עסקה.

למה חשוב לשים לב

כמובן שעדיף שלא להתחייב לשום גוף פיננסי ולא להוציא סכומי כסף אדירים כשאין צורך. אך כאשר עולה צורך מיידי בכסף שלא ניתן לדחותו מסיבות כאלו ואחרות, בדקו ראשית כל האם הגוף אליו פניתם הוא בעל הרשאה חוקית ממשרד האוצר (כלומר לא שייך לשוק האפור וכו’) וכמובן בדקו היטב את תנאי ההחזר, הריבית ושאר פרמטרים על מנת שתוכלו להחזיר את ההלוואה מבלי להידרש להתחייבויות נוספות.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
לשלם פחות ולקבל יותר – ממיר דיגיטלי מומלץ