חלונות בלגיים- כל הדברים שחשוב לדעת

1 זמן קריאה 415 צפיות

חלונות בלגיים הם חלונות ברזל גדולים ומיוחדים בסגנון אירופאי. בעבר, חלונות אלו היו נהוגים במדינות רבות ברחבי יבשת אירופה ונכון להיום עדיין אפשר ליהנות מהם בחלקים הכפריים של עיירות רבות באירופה וכן בבתים רבים בישראל.                                                                                  Roof skylight window

 

חלונות בלגיים- כרטיס ביקור

אנשים רבים מחליטים על חלונות בלגיים לא רק משום שמדובר על חלון ברזל חזק וגדול, אלא משום שמדובר על חלון בעל עיצוב מרשים ביותר. בנוסף, חלונות אלו מיוצרים בצורה מוקפדת ומאפשרים איטום ברמה גבוה. אחד מהיתרונות של חלון בלגי הוא שניתן להתאים אותו למפתחים השונים של הדלתות והחלונות בבתים של הבנייה הישראלית. בנוסף, ניתן לבקש שהחלון ינוע על פי הזזה.

 

חלונות בלגיים- כבר לא יקרים כבעבר

בדומה לפרקטים, בשנים קודמות רוב האנשים ידעו שמדובר על חלונות יקרים מאוד שמותאמים לבתי קרקע ווילות ולכן רובם ויתרו על החלום שגם בביתם או בבית העסק שלהם יהיה חלון מסוג זה. בשנים האחרונות המחירים ירדו בצורה משמעותית ואנשים החלו להבין שכיוון שחלונות אלו עמידים לאורך שנים, אינם מחלידים ובעלי יתרונות נוספים, המחיר שלהם אכן משתלם לאורך וזאת בהשוואה אל חלונות סטנדרטיים. המאפיינים של חלונות אלו הם:

  • פרופיל- הפרופילים של חלונות מסוג בלגי צר וארוך ולעיתים לאורכו של הפרופיל החלון מעוצב בצורה מיוחדת.
  • עיצוב- החלון עצמו נחלק לכמה חלקים, דבר שמעניק לו את המראה המסוגנן והמיוחד.
  • איטום- סגירת החלון מאפשרת איטום ברמה הגבוהה ביותר.
  • חלודה- אין סיכוי שהפרופילים יחלידו או שיקרה להם משהו, כמו למשל התעקמות ועוד.
  • צבע- בדרך כלל הפרופילים של החלונות צבועים בצבע מיוחד המותאם לפרופיל הברזל של החלון הבלגי ולעומת צבעים אחרים, צבע זה אינו דורש מהלקוח תחזוקה.
  • זכוכית- הלקוח הוא זה שיבחר את סוג הזכוכית וזאת על פי האופי הסגנוני בו הוא מעוניין והתקציב שקיים ברשותו. ניתן לבחור בזכוכית שמספקת בידוד מקסימאלי, זכוכית מבודדת, זכוכית בעלת זיגוג רגיל ועוד.
  • תאורה טבעית- משום החלונות ארוכים וגדולים יש במשך רוב היום תאורה טבעית.

 

לסיכום, מחירים נמוכים, חלונות יפהפיים, חזקים, בעלי עיצוב מיוחד, במגוון צבעים וגדלים ובמגוון גימורים הם רק חלק מהסיבות שמובילים אנשים רבים לרוץ לחנות ולקנות את אותו חלון בלגי עליו חלמו. שאר היתרונות ייחשפו בפניכם ברגע בו תסתכלו על הנוף דרך אותו חלון בסגנון בלגי שמותקן בביתכם.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
יש לכם רכב שטח? כך תבחרו לו את הצמיגים המתאימים