טיפים לבחירת מלונות ברומניה

1 זמן קריאה 467 צפיות

החלטתם שהחופשה המשפחתית שלכם השנה תהיה ברומניה? הסיפורים של החברים אודות הקסם של המדינה שכנעו אתכם, כבר הזמנתם כרטיסי טיסה במחיר אטרקטיבי, וכל שנותר לכם כעת הוא להזמין מלון, לפחות לשני הלילות הראשונים שלאחר הנחיתה? מתלבטים איך למצוא את המלון שיענה באופן המיטבי לצרכים שלכם? קבלו מספר טיפים שיסייעו לכם לבצע בחירה נכונה.

כל הפרנטרים שיש להתייחס אליהם בבחירת בית מלון ברומניה

  1. שיקולי התקציב הם שקודם כל צריכים להכתיב את הבחירה שלכם במלון זה או אחר. כמו בכל מדינה מתויירת, ניתן למצוא שפע מלונות ברומניה, בטווח מחירים רחב, המציעים חוויות אירוח שונות.
  2. הגדירו קודם כל את הצרכים שלכם כדי שתוכלו למצוא מלון שיענה עליהם באופן האופטימאלי. אם אתם מחפשים מלון ללילה שלאחר הנחיתה במחיר מוזל, מוטל דרכים פשוט יענה על הצרכים, ואם אתם מעוניינים במלון אורבני מפנק ובעל קלאסה, רצוי להזמין מלון השייך לרשת מלונות מוכרת ברמה בינלאומית, שהוא וודאי יענה על הדרישות שלכם.
  3. חשוב לבדוק האם המחיר שמציע לכם המלון כולל ארוחת בוקר. מלונות קטנים ובוטיקיים למשל לא בהכרח מגישים ארוחות בוקר, ורצוי לבדוק זאת מראש. מלונות שמגישים ארוחת בוקר וודאי יגבו מחיר גבוה יותר פר לילה, אם כי בסופו של יום, המחיר הגבוה יתקזז עם הכסף שתחסכו בזכות העובדה שלא תצטרכו לאכול ארוחת בוקר במסעדה בחוץ.
  4. ישנם מלונות הממוקמים בסמוך, מעל או מתחת למועדוני לילה בהם רוקדים עד אור הבוקר ושרים חזק עד השמיים. אם מעניין אתכם להתוודע אל סצינת חיי הלילה ברומניה, עובדה זו תשחק לטובתכם, ואם אתם אוהבים להשכים קום וללכת לישון מוקדם, ייתכן וכדאי לכם לשקול למצוא בית מלון אחר, שיאפשר לכם ליהנות מהשקט שאתם זקוקים לו בשעות הערב.

להיעזר בחברת תיירות המתמחה בתיירות לרומניה

  1. בהנחה שלא הייתם ברומניה בעבר, ואינכם מכירים את בתי המלון שאתם עתידים לשהות בהם, כדי לא ליפול בבחירה, רצוי מאוד להתייעץ עם סוכנות נסיעות או חברת תיירות המתמחה ברומניה והמכירה כל פינה במדינה. החברות הללו מציעות דילים לרומניה משתלמים במיוחד, שהעלות הכללית שלהם כוללת גם לינה בבתי המלון הפופולאריים ביותר במדינה. חבל שתשברו את הראש, כאשר אתם יכולים בטלפון קצר אחד גם לשמוע על דילים לרומניה, שהם אטרקטיביים במיוחד, וגם לפתור את סוגיית בתי המלון בהם תשנו במהלך החופשה שלכם במדינה.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
על אנדומטריוזיס, אנדומטריומה ומה שביניהם