טעים – ומתוק: קינוחים מעולים

1 זמן קריאה 3480 צפיות

חובבי שוקולד וקינוחים? אתם ממש לא לבד. קשה למצוא מישהו שאינו אוהב בראוניז, או עוגות שוקולד מסוגים שונים. ויש לכך את כל הסיבות. מלבד הטעם הנהדר, עוגות שוקולד הן יחסית עוגות קלות להכנה, אשר מאפשרות גם לכל מי שאינו אופה מנוסה להוציא תחת ידיו קינוח טעים שאי אפשר להפסיק לאכול אותו. ניתן להכין עוגות לכל אירוע וזמן, ועוגות שוקולד במיוחד. גם מי שמקפיד על תזונה טבעונית או מי שנמנע מגלוטן יכול למצוא בקלות מתכונים קלילים וטעימים. הנה כמה הזדמנויות להתחיל ללמוד להכין קינוחי שוקולד טעימים.

יש לי יום הולדת

זו יכולה להיות חגיגת יום הולדת לילד או ילדה, או דווקא חגיגה למישהו שכבר מזמן אינו ילד. אם תחפשו מתכונים של עוגות קלות להכנה תופתעו מכמות האפשרויות הקיימות. אם מדובר בחגיגה לילדים צעירים, עוגות שוקולד קלאסיות עם קישוטים פשוטים (או מורכבים במידה ויש לכם את הכישרון) יהיו האופציה העדיפה. על פי רוב אלה עוגות שמאוד קל להכין ולא מצריכות התעסקות מרובה. במידה והחוגג או החוגגת הם כבר מזמן לא ילדים, כדאי ואף רצוי לשדרג מעט את המתכון ולבחור בעוגת בראוניז טעימה. יש מי שחושבים בטעות כי עוגה מסוג זה היא פשוטה מדי ולא נראית חגיגית. למעשה, אפשר לבחור במתכון לבראוניז שכולל מספר שדרוגים כמו תוספות של שוקולד צ’יפס או תוספת של קרם מיוחד מלמעלה.

מושלמות לאירוח

בקטגוריה של עוגות קלות להכנה, נמצאות גם העוגות הבחושות. מאוד פשוט להכין אותן והן תמיד תמיד יצאו טעימות ויגמרו במהרה. עוגה בחושה אינה דורשת זמן הכנה ארוך במיוחד, וניתן להוסיף ולשדרג את המתכונים הבסיסיים. הן יהיו מושלמות לאירוח, עבור אנשים שפחות מעדיפים עוגות כמו בראוניז או עוגות שוקולד. ניתן להכין אותן ממש לפני שהאורחים מגיעים ואף לאפות ולשמור בקירור. תוכלו לשלב בתוך העוגה הבחשה פירות  מסוגים שונים, חתיכות שוקולד או פשוט להשאיר את העוגה אוורירית וקלילה כמו שהיא. מדובר בסוג של עוגות שגם הילדים וגם המבוגרים אוהבים במיוחד, על אחת כמה וכמה כשהן יוצאות  חמות מהתנור.

מבחר אפשרויות

ומה עם הטבעונים, אתם שואלים? גם קינוחים טבעוניים יכולים להיות טעימים, לעתים יותר מהקינוחים ה”רגילים”. מתכונים שונים של עוגות קלות להכנה עבור טבעונים יש בשפע. ניתן לעשות שימוש בתחליפים למרכיבים כמו ביצים למשל, או פשוט לבחור במתכון עם חומרים ייחודיים ושונים מהרגיל. התוצאה תהייה על פי רוב טעימה ממש כמו המקור. יש כמובן מתכונים מוצלחים לקינוחים ועוגות שוקולד או בראוניז אשר מכילים התאמה לטבעונים ומאפשרים לנו להכין קינוח מצוין – וגם טבעוני.
לצד מתכונים טבעוניים לקינוחים שונים, ניתן להכין שלל עוגות גם עבור מי שנמנע מצריכת גלוטן. אפשר להחליף את הקמח במבחר מרכיבים אחרים וזאת מבלי לוותר על הטעם המושלם.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כל הדרכים לארוחה קלילה וטעימה
טעים – ומתוק: קינוחים מעולים