טפטים מעוצבים

1 זמן קריאה 485 צפיות

שנים רבות לאחר היעלמותם מנוף העיצוב של חלל הבית, הטפטים חוזרים לקירות ביתנו ובגדול. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של פתרונות חיפוי לקירות הבית המיושמים באמצעות טפט מודרני. מהו הטפט המודרני ומה מבדיל אותו מהטפטים שיוצרו לפני 20 ו-30 שנה? על כך ועוד בשורות שלפניכם.                                                                                       Empty old room

במהלך שנות השישים והשבעים של המאה ה-20, הטפטים היוו חלק בלתי נפרד מנוף העיצוב כמעט בכל בית במדינת ישראל. הטפטים אשר עיטרו את קירות ביתנו באותם שנים היו מיוצרים משכבות שונות של נייר ובדים, כאשר התקנת טפטים על גבי קירות הבית לוותה במריחת שכבות של דבק על גבי הקיר ועל גבי הטפט עצמו. כיום, הטפט המודרני מיוצר בעיקר מחומרים המגיעים עם שכבות דבק מובנה, דבר המקל על מלאכת התקנת הטפט. בנוסף, חומרי הייצור המשמשים כיום לייצור טפטים מתאפיינים ביכולות ניקוי מרשימות, דבר המאפשר לכם להסיר כל כתם לכלוך נוקשה המופיע על גבי הטפט, וכל זאת מבלי לפגוע בתצורת ההדפס המופיע על הטפט.

עיצובים מרשימים

הטפט המודרני מתאפיין גם בהיצע מרשים של עיצובים, וזאת הודות לטכנולוגיית ההדפסה אשר השתכללה עד מאוד במהלך העשורים האחרונים. טכנולוגיה זו מאפשרת יצירת הדפסים מרהיבים המותאמים לכל חלקי הדירה, לרבות, הדפסים בתלת מימד המעניקים עומק תלת מימדי לקיר עליו מותקן הטפט. בעבר הרחוק, הטפטים המעוצבים והמהודרים יותר היו עשויים מתשתית נייר וסוגי בד שונים, דבר אשר היקשה על הליך ניקיון הטפט. כיום, הטפטים המהודרים והיוקרתיים מיוצרים מתשתיות של מדבקות ויניל עמידות ואיכותיות המקנות לא רק מראה מבריק ויוקרתי אלא גם מאפשרים יצירת הדפסים שעד כה לא ניתן היה לייצר בשל היעדר טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת.

כאמצעי חיפוי עכשווי, הטפט המודרני מזכיר במאפייניו אמצעי חיפוי נוסף אשר נכנס לתוך חיינו במהלך השנים האחרונות וייצר מהפכה של ממש בכל הנוגע לחיפוי משטחי ריצוף. חיפוי זה הינו פרקט פולימרי המיוצר מחומר PVC מיוחד המדמה עץ. פרקט זה, הודות לחומרי הגלם מהם הוא מיוצר, מאפשר לכם ליהנות מהאפשרות להציב פרקטים גם בשטח האמבטיה, וזאת בשל עמידותו למים. בניגוד לפרקט עץ מלא או פרקט רב שכבתי המיוצר אף הוא משכבת עץ מלא, הפרקט הפולימרי איננו מתבלה לאורך זמן, והוא מאפשר לכם ליהנות ממראה חלק ומשטח אחיד לאורך שנים. כיום, בכל חנות המתמחה בפתרונות חיפוי כאלו ואחרים לסביבת המגורים, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים ומגוון של פרקט פולימרי ומהיצע מגוון של פתרונות חיפוי לקירות הדירה באמצעות הטפט המודרני.

 

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
איזה אוכל לכלבים כדאי לבחור?