יום הולדת עגול ובלתי נשכח

1 זמן קריאה 583 צפיות

קשה להגדיר במדויק מה יש באותם ימי הולדת “עגולים” שהופך אותם למה שהם. זה לא רק הגיל, אלא לעתים ציון דרך מהותי, התחלה של פרק חדש או כל סממן אחר שדורש ממנו להיות “אירוע” ולא רק יום הולדת. בין אם מדובר ביום הולדת 60 לאבא או יום הולדת 40 לבת הזוג – כל מי שקרוב לחתן או לכלת המסיבה רוצה לחגוג להם בגדול. הזמנה של זמרים לאירועים מסוג זה או סטנד אפ לאירועים כאלה היא כבר דבר שבשגרה. אז איך נדע מה האפשרות העדיפה?

 

יום הולדת של צלילים

יום הולדת מוזיקלי הוא רעיון נהדר עבור מי שידוע באהבתו לזמר, זמרת או להקה מסוימת. אירוע שבו הזמר האהוב מגיע בהפתעה ושר עבור מי שחוגג – הוא אירוע בלתי נשכח. קחו בחשבון שכאשר מזמינים זמרים לאירועים פרטיים, חשוב לעשות זאת מספיק זמן מראש כדי לשריין את התאריך והמקום. אל תחכו במקרה זה לרגע האחרון. כמו כן, בבחירת הז’אנר המוזיקלי, כדאי להקדיש מחשבה גם לאורחי המסיבה. כך למשל אם מי שחוגג יום הולדת חובב מוזיקת רוק ומרבית האורחים ממש לא נמנים על חובבי הז’אנר, כדאי לבחור בזמר או זמרת שישירו וינגנו בסגנון מוזיקלי שהרוב יוכלו להתחבר אליו.

 

עגול ומצחיק

האפשרות היותר מיוחדת לחגיגות יום הולדת עגול היא הזמנה של מופע סטנד אפ לאירועים. זו אופציה שיתכן ולא תתאים לכל אחד. יתכן והאדם החוגג יהיה בגיל שלא מתאים למופע הסטנד אפ (כמובן תמיד יש יוצאים מן הכלל). כמו כן, חישבו גם כאן על הקהל של מסיבת יום ההולדת: אם מדובר בקהל יחסית מגוון מבחינת גילאים וסגנון, יתכן שהמופע יהיה פחות סוחף. אם מדובר בקבוצה של אנשים הדומים בתחומי הענין וחובבים את אמן או אמנית הסטנד אפ המסוימים – זו יכולה להיות הצלחה ענקית, וערב בלתי נשכח עבור כולם.

 

עם ערך מוסף

תופתעו אולי לגלות, אבל גם הרצאה יכולה להיות דרך מהנה לחגוג יום הולדת עגול. יתכן וזו אפשרות המתאימה יותר לקהל בוגר, אך היא לא חייבת להיות “מעונבת” או רצינית יתר על המידה כדי להפוך את הערב למעניין. אם מדובר בקבוצת חברות החוגגת יום הולדת עגול

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
נעלי נשים מותגים
יום הולדת עגול ובלתי נשכח