יישור שיניים למבוגרים בכל גיל

1 זמן קריאה 435 צפיות

אם בעבר נהוג היה לבצע את יישור השיניים בגילאים מוקדמים בלבד, הרי שבעידן הנוכחי התווספו טכנולוגיות מגוונות המאפשרות לכל אדם בכל גיל לבצע ישור שיניים מבלי לחוש את תחושת הבושה והאי נעימות. ישור שיניים למבוגרים הוא הליך בעיקר מבייש, משום שעל כאבי ואורך התהליך יכול כל אדם להתגבר, אך לחייך בגיל 30+ כשברזלים מעטרים את חלל הפה זה כבר סיפור אחר. אם עד היום אתם מחייכים עם יד על הפה, או נמנעים מחיוכים מיותרים משום שהשיניים בפיכם לא אסטטיות, אך הן עדיפות על ברזלים, כדאי שתכירו את הטכנולוגיות החדשות שיאפשרו לכם לבצע הליך דנטלי מבלי שהסביבה תחוש בכך.                                                                                                                                                         Dental assistant in exam room with mask on

ליישר את השיניים מבלי להתבייש מהסביבה

האופציות לביצוע יישור שיניים למבוגרים או צעירים הן רבות ומגוונות, החל מגשר ברזלים, דרך גשר לינגואלי ועד יישור באמצעות מיישרים שקופים שלא ניתנים לזיהוי.

  • הקוביות השקופות שיישרו לכם את השיניים – אופציה ראשונה היא לבחור בקוביות השקופות, שהן לא שונות מהקוביות דמוי ברזלים המסורתיים אותם ניתן לזהות בפיות של בני הנוער. הקוביות השקופות מאפשרות לאדם לבצע טיפול שיניים מבלי למשוך את תשומת לבם של הסובבים אותו באשר להליך המתבצע.

 

  • יישור שיניים פנימי – אופציה נוספת היא ביצוע ההליך באמצעות אותן קוביות, אך במקום שהן יוצבו בחלק החיצוני של השיניים, הם יוצבו בחלק הפנימי, כך שלמי שלא יספר המטופל כי הוא עובר טיפול דנטאלי, לא ניתן יהיה לראות זאת. הקוביות שמונחות בחלק הפנימי, יגרמו לאותו התהליך בדיוק ויאפשרו את החזרת השן למקומה הטבעי, כך שסט השיניים יהיה מיושר להפליא.

 

  • הליך באמצעות מיישרים שקופים – המיישרים השקופים גורמים ליישור השן ללא שימוש בחוטים וסמכים (קוביות), כך שההליך הינו אסטטי מתחילתו ועד סופו.

יישור שיניים למבוגרים הוא הליך ממנו נמנעים מרבית מהאוכלוסייה הבוגרת ולו בשל הבושה להסתובב עם מכשור אגרסיבי ולא אסטטי בגילם “המופלג”. כל עוד המטופל מכיר ומבחין כי הוא יכול לבצע את ההליך ללא מכשור נראה לעין, הרי שהסיכוי שהוא יבחר לבצע את הטיפול האסטטי הוא גבוהה ובדיוק לשם כך הומצאו שיטות טיפול מתקדמות המאפשרות לכל אדם בכל גיל לבצע את הטיפול הנדרש לו בהתאם למצבו, לרצונותיו וליכולותיו הכלכליות. אם גם אתם נמנעתם עד היום לטפל במראה האסטטי של שיניכם, פנו אל רופא השיניים שלכם ובדקו אודות השיטות המתקדמות המוענקות כיום בתחום והתחילו לחייך לרווחה.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
מתנה מתאימה ליולדת הטרייה – כיצד מוצאים את המתנה המוצלחת?