כדאיות הוצאת דרכון פורטוגלי

1 זמן קריאה 447 צפיות

בסוף חודש ינואר של שנת 2015 ממשלת פורטוגל אישרה קבלת אזרחות לצאצאים של מגורשי פורטוגל וכיוון שיותר ממחצית ממגורשי ספרד הם גם מגורשי פורטוגל, נפתח חלון הזדמנויות רחב ביותר לקבלת דרכון אירופאי. נכון להיום תהליך קבלת דרכון אירופאי הוא תהליך פשוט וקצר ביותר כאשר מבצעים אותו באמצעות מומחה שמכיר את פרוצדורת הגשת הבקשה לקבלת אזרחות ממדינת פורטוגל.

 

מי יכול לקבל אזרחות פורטוגלית?

אנשים שיצליחו להוכיח שיש להם קשר משפחתי למגורשי ספרד או פורטוגל הם אלו שיהיו זכאים לקבלת בסופו של דבר את האזרחות המיוחלת, אזרחות פורטוגל. כלומר, הצאצאים של היהודים שגורשו ממדינות אלו מסוף המאה החמש עשרה. כל אחד שמעוניין להגיש בקשה לאזרחות פורטוגלית חייב להיות בגיר, ללא רישום פלילי (יש להמציא תעודת יושר) ובעל קשר למגורשי ספרד ו/או פורטוגל. רוב האנשים אינם מודעים לעובדה שיהודים רבים גורשו מספרד לפורטוגל ולאחר תקופת זמן הם גורשו גם מפורטוגל, זוהי הסיבה שיותר משישים אחוזים ממגורשי ספרד זכאים גם לאזרחות פורטוגלית. חשוב לציין שכל מי שיצליח לעבור את התהליך הבירוקרטי המורכב שלוקח כשנה, יזכה לאותה אזרחות אירופאית מיוחלת עם כל ההטבות הקשורות בה.

 

קיימים יתרונות רבים לדרכון הפורטוגלי, שכן מדובר על דרכון אירופאי לכל דבר. דרכון זה יאפשר לזוכים בו כניסה לכל מדינות האיחוד האירופי, כולל מדינות אליהן אין כניסה עם דרכון ישראלי, כמו למשל כניסה לארצות הברית וכן כניסה למדינות כמו למשל אינדונזיה, ערב הסעודית, מלזיה ועוד. דרכון זה יאפשר שהייה חוקית במדינות האיחוד, הנאה מלימודים בעלויות נמוכות (בחלק ממדינות אירופה יש גם אפשרות ללימודים חינמיים), וכן בכל התנאים והזכויות של כל אזרח אירופאי.

 

עורך דין המומחה בתחום תמיד יברר עם הלקוח שמגיע אליו מהו מקום הולדתו של אימו ואביו, מקום הולדתם של הסבתא והסבר מצד האם ומצד האב. האם הלקוח שמע את שפת הלדינו בביתו, האם הוא דובר השפה הפורטוגזית או הספרדית והאם יש לו או לבני משפחתו כל מיני חפצים ומוסמכים שמוכיחים את הקשר שלהם עם פורטוגל. בהתאם לכל אלו ובדיקות נוספות עורך הדין יוכל לומר ללקוח באם ניתן להמשיך בפרוצדורת הוצאת הדרכון הפורטוגלי. עורכי דין שעוסקים בכל הקשור אל אזרחות פורטוגל הם אותם מומחים שמכירים את כל הקשור אל תהליך קבלת והאזרחות והדרכון והם אלו שישפרו את הסיכויים שלכם לקבל אזרחות אירופאית. טרם השכרת שירותיו של עורך דין העוסק בתחום זה יש לוודא שהוא מומחה בליווי הליך הוצאת דרכון אירופאי. בהצלחה!

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
טיולי קרוואנים בחורף