כל הדרכים לארוחה קלילה וטעימה

0 זמן קריאה 2069 צפיות

מי אמר שצריך להיות בשלנים מדופלמים כדי להכין ארוחה מצוינת? גם ארוחה פשוטה שמוכנה בכמה רגעים יכולה להיות טעימה ומעולה. אורח החיים העמוס שלנו לא תמיד מאפשר לנו להכין את ארוחת הצוהריים כפי שהיינו רוצים. יחד עם זאת, חייבים לקחת משהו לאכול בעבודה. כך אפשר לאכול טוב עם סלט פסטה עם שלל גיוונים, יחד עם הסלטים של אחלה של שטראוס. הנה כמה רעיונות למתכונים קלילים לצוהריים במשרד או לפיקניק אביבי.

למה דווקא פסטה?

יש מגוון סיבות להעדיף פסטה על סוגי מאכלים אחרים. יש מי שאוהבים סלט פסטה או פסטה עם רוטב חם משום שהיא מאפשרת גיוון . יש צורות רבות לפסטה ואינסוף אפשרויות להכנה. לצד רטבים שונים, חמים וגם קרים כמו סלטי אחלה של שטראוס כתוספת, מתקבלת כמעט תמיד מנה מעניינת שקל לגוון ולשכלל בהמשך. עוד יתרון של פסטה מתייחס לאפשרות “לשחק” עם הכמויות: להוסיף יותר ירקות ופחות פסטה – ולהיפך, בהתאם לצרכים התזונתיים. זו דרך נהדרת לשלב ירקות במנה טעימה, עבור ילדים שפחות מחבבים ירקות אבל תמיד יהנו מהשילובים שהסלט מציע.

קצר ולעניין

אין כמעט מי שלא אוהב פסטה על שלל צורותיה. בין אם זו פסטה חמה עם רוטב עגבניות או סלט פסטה קליל. אם גם אתם לא אוהבים את תחושת הכבדות של אחרי ארוחת הצוהריים בעבודה, כדאי בהחלט לחשוב על סלט. כדי שהוא יהיה עשיר וכמובן משביע, תוכלו להוסיף לסלט הפסטה השגרתי מבחר תוספות מתוך סלטי אחלה של שטראוס. כדי להכין סלט פסטה, כל מה שדרוש לכם היא פסטה קצרה וירקות. סוגי הפסטה הקצרה הן פוזילי, קונכיות, פנה וכן הלאה. למי שאוכל בשר או דגים, ניתן להוסיף רצועות חזה עוף, טונה או דג סלמון ולשלב בתוך הסלט. התיבול של הסלט הוא החלק החשוב, כאשר בגרסה הבסיסית ניתן להשתמש ברוטב פסטו ולהוסיף כדורי מוצרלה או זיתים.
הנה דוגמה למתכון פשוט וטעים: מבשלים פסטה קצרה מסוג פנה, מערבבים שתי כפות סלט סלק אחלה של שטראוס, מוסיפים גבינה כחולה, אגוזי מלך וכף של רוטב בלסמי. תוכלו להנות ממנה זו בהפסקת הצוהריים בעבודה.

יוצאים לפיקניק

פיקניקים יכולים להיות חוויה טעימה ומהנה, גם מבלי לעבוד קשה במטבח. סלט פסטה הוא אופציה נהדרת, המאפשר הנאה ותחושה של ארוחה אמיתית. כדי להכין סלט נהדר לפיקניק, כל מה שאתם זקוקים לו הם מספר מרכיבים פשוטים. ראשית, הפסטה הקצרה מככבת גם כאן, ולאחר הבישול שלה מתחילה החגיגה האמיתית.
ניתן לשלב חצי מכמות הפסטה המבושלת עם 5 כפות של סלט פלפלים קלויים מבית אחלה של שטראוס. חובבי הבזיליקום ישמחו לדעת כי במתכון זה ניתן לשלב כעשרה עלי בזיליקום יחד עם זיתים קצוצים. את הכל מערבבים היטב ומגישים לצד גבינות טעימות, לחמים טריים וירקות.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כל הדרכים לפיצה טעימה
כל הדרכים לארוחה קלילה וטעימה