כל הדרכים לפיצה טעימה

1 זמן קריאה 3287 צפיות

היא ככל הנראה אחד המאכלים הפופולאריים, ויש לה אינסוף צורות הכנה. את הפיצה שלנו נוכל להזמין מהמקום הקבוע, אבל לפעמים פשוט מתחשק להכין מתכון לפיצה ביתית. כזה שמאפשר לנו להתפרע קצת עם תוספות מעניינות ולגוון עם ממרחים ביתיים של אחלה, שיכולים לשדרג כל פיצה שנכין. יש הרבה צורות להכין פיצה, ותוכלו למצוא לא מעט מתכונים עם תוספות מקוריות. הנה מספר מתכונים כייפים לפיצה בייתית וטעימה במיוחד.

כמו ביקור במקסיקו

אם מתחשק לכם להכין פיצה בסגנון מקסיקני, כדאי שתבחרו מתכון לפיצה שמכיל את כל הטעימים שמייחדים את מקסיקו. כך למשל: הכינו בצק פיצה לפי כל מתכון שמתחשק לכם, מרחו עליו סלט סלסה של אחלה. לאחר מכן פזרו גבינה צהובה, זיתים שחורים, תירס, פרוסות צ’ילי וגבינת פטה. הכניסו לתנור שחומם מראש ל-200 מעלות, ואפו את הפיצה במשך כ-12 דקות או עד שהיא משחימה מעט. זה מתכון לפיצה שהוא גם פשוט להכנה, ובעיקר פיקנטי ומלא בטעמים. אם אתם לא מחובבי התירס, או שבא לכם דווקא זיתים ירוקים – תמיד תוכלו לגוון, להוסיף ולשנות את התוספות. נכון, הדרך למקסיקו היא אולי עוד ארוכה, אבל הפיצה הזו תיתן לכם טעימה קטנה ממנה.

לחובבי הארטישוקים

אחד השילובים המעניינים והטעימים בפיצה הוא ארטישוק. בבחירת מתכון לפיצה בשילוב ארטישוק כדאי למצוא את המתכון שמאזן בין טעמו של הארטישוק ליתר הטעמים שבפיצה. כמו זה למשל: הכינו את הבצק לפיצה, ומירחו עליו מטבוחה של אחלה. לאחר מכן פזרו מעל רבעים של ארטישוק משומר וכדורי בייבי מוצרלה. חממו מראש תנור ל-200 מעלות ואפו את הפיצה במשך כ-12 דקות. נכון, מטבוחה היא לא התשובה המיידית שעולה לנו לראש בתור שילוב לארטישוק, אבל אתם מוזמנים לנסות ולטעום. בוודאי תגלו שהטעמים האלה משתלבים נהדר ועושים חשק לקחת עוד משולש ועוד אחד. כמובן שגם כאן ניתן לגוון ולשנות בהתאם למה שאתם אוהבים, כדי שהפיצה תצא בדיוק כמו שצריך.

פיצה עם סלק?!

השילוב הזה נראה במבט ראשון עוד יותר מופרך מקודמיו: פיצה בשילוב סלק. גם אם אתם לא ממעריצי הסלק האדוקים, כדאי שתתנו צ’אנס לאותו מתכון פיצה ולא תצטערו. המתכון הזה משלב בהצלחה בין קוביות סלק לגבינת עזים, והוא מומלץ עבור מי שנהנה לשלב בין מרקמים וטעמים. גם כאן הכנת הבצק היא לפי מה שאתם מכירים ואוהבים. על הבצק מפזרים רוטב פיצה של אחלה. לאחר מכן פזרו סלט קוביות סלק וגבינה צהובה מגורדת. סדרו מעל טבעות של גבינת עזים. האפיה של הפיצה זהה למתכונים הקודמים, וכוללת חימום מראש של תנור ל-200 מעלות ואפיה למשך כ-12 דקות או עד להשחמה של הפיצה. עבור מי שסולד מסלק או שמעדיף מעט סלק בפיצה שלו, מתכון לפיצה סלק כמו כאן, יכול לקבל כל מיני ואריאציות. תוכלו להוריד מכמות הסלק או מגבינת העזים או לשים כמות נדיבה של רוטב פיצה של אחלה כדי ליהנות ממרקם פחות קשה וקצת יותר רך.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
ארוחה טעימה – וקלה
כל הדרכים לפיצה טעימה