כל הדרכים לשיווק דיגיטלי

0 זמן קריאה 605 צפיות

שיווק של עסק יכול להיעשות במגוון דרכים. העולם הדיגיטלי מאפשר לנו להגיע אל יותר לקוחות פוטנציאלים וקהלים שלא יכולנו להגיע אליהם ללא האינטרנט.

כאשר כמעט לכל עסק יש אתר אינטרנט בבעלותו, עמוד בפלטפורמה חברתית כזו או אחרת ועוד שלל נכסים דיגטליים, כדאי לעשות את זה חכם.

שיווק אינטרנטי נשמע כמו דבר פשוט, אך מגוון האפשרויות לעשות זאת הוא עצום. בין אם מדובר בהקמת קמפיין של קידום ממומן או קידום אורגני במנועי חיפוש, חשוב להבין ולגלות מה יעבוד הכי טוב עבור העסק שלכם.

למה לשווק באינטרנט?

התשובה לשאלה היא יחסית פשוטה.

למרבית העסקים יש ברשותם אתרי אינטרנט. האתר מאפשר ליצור ערוץ שיווקי, שיבליט את העסק המסוים בין העסקים המתחרים לו.

שיווק אינטרנטי צריך להיעשות בצורה מתוחכמת משום שמרבית הגולשים אינם ממשיכים בחיפוש בגוגל אל מעבר לעמוד הראשון. המשמעות היא שצריך לבלוט במידה ומדובר בביצוע קידום ממומן בגוגל.

קידום ממומן בגוגל מאפשר מדידה ומעקב רציף ומדויק לכל אורך הקמפיין.

כלי הניתוח השונים יכולים לתת תמונת מצב מדויקת ולהצביע על השינויים הדרושים במידת הצורך. שיווק אינטרנטי העושה שימוש בכלי מדידה חכמים יכול לאתר הזדמנויות שונות בזמן אמת, ולהשתמש בתקציב בצורה הטובה ביותר.

שיווק ברשתות חברתיות

כבר למעלה מעשור שהן חלק בלתי נפרד מחיינו: רשתות חברתיות כמו לינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם ועוד.

הן לא משמשות רק ככלי לחבר בין אנשים ולשתף באינפורמציה, אלא גם ככלי פרסומי לכל דבר.

קידום העסק יכול להתבצע גם על ידי עבודה נכונה ברשתות חברתיות רלוונטיות. רשתות חברתיות מסוגים שונים מאפשרות יצירת קשר עם קהל הלקוחות ועם לקוחות פוטנציאליים וגם בהן ניתן לעשות שימוש באמצעי קידום ממומן שונים.

שיווק אינטרנטי מוצלח עושה שימוש ברשתות החברתיות בהן נמצא הקהל הרלוונטי, באמצעות הרשתות החברתיות ניתן לשתף תוכן שיצרנו ובכך למשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלנו. הפלטפורמות החברתיות מאפשרות (כאשר השיווק בהן נעשה בצורה נכונה) ליצור ואף לחזק את הנאמנות של הלקוח כלפי המותג שלנו.

איך לעשות זאת בצורה נכונה?

בכל הנוגע לאמצעים השונים של שיווק אינטרנטי, רבים סבורים שפשוט צריך “להיות שם” והדברים יתרחשו מאליהם. האמת היא, שבין אם העסק צריך קידום ממומן בפלטפורמות שונות או כל פעולה שיווקית דיגיטלית אחרת, יש צורך לעשות זאת במומחיות.

הכוונה היא להחליט מראש על תקציב הגיוני, להגדיר מה יהיו היעדים והמטרות של הקמפיין הדיגיטלי ומה יחשב בעיני הלקוח כהצלחה (פניה טלפונית, רכישה אינטרנטית של המוצר וכן הלאה).

לצורך כך, חשובה ביותר המומחיות והניסיון של החברה אשר מבצעת את הקמפיין. עבודה נכונה ויעילה תוביל להשגת המטרות של הקמפיין, לניצול מיטבי של סכום הכסף שהוקצב לקמפיין ולהפקת לקחים עבור הקמפיינים העתידיים. ריבוי הערוצים הדיגיטליים יכול לבלבל, ועל כן הפרסום צריך להיות ממוקד ובהתאם לצרכי הלקוח הספציפיים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
מערכות חכמות לארגונים מתקדמים
כל הדרכים לשיווק דיגיטלי