לשלם פחות ולקבל יותר – ממיר דיגיטלי מומלץ

1 זמן קריאה 506 צפיות

כיום, בעידן של הטלוויזיה הרב ערוצית, מסתבר שלא חייבים לשלם הרבה כסף בכדי ליהנות משידורים של טלוויזיה ברמה גבוהה. למעשה, באמצעות צעד אחד פשוט אפשר בקלות להביא לחיסכון כספי ניכר מידי חודש בחודשו.

בוחרים להתנתק

על רקע המצב הכלכלי הלא פשוט ועל רקע יוקר המחייה המאמיר ועולה, יותר ויותר אנשים בוחרים לוותר על הטלוויזיה בתשלום שמספקות חברות הכבלים והלוויין. למרות שלא תמיד מדובר על צעד קל ופשוט, הרי שרכישה של ממיר דיגיטלי אקטואלית כיום יותר מתמיד. באמצעות ממיר שכזה נפטרים אחת ולתמיד מהצורך לשלם מידי חודש בחודשו סכומי כסף ניכרים לחברות המספקות בישראל טלוויזיה בתשלום. אם לא די בתשלום החודשי הגבוה, הרי שלא מעט צרכנים מגלים חיובים גבוהים נוספים בגין הזמנת שירותי תוכן נלווים, לעיתים עבור ילדי המשפחה.

המעבר לממיר המדובר יכול לחתוך בבת אחת את ההוצאות החודשיות ברמה שאי אפשר להתעלם ממנה. אמנם צעד כזה מפחית את היכולת לבחור מבין מגוון רחב של ערוצים, אבל הוא עדיין מספק אפשרויות לא מעטות לקבל תכנים בזול – חדשות ואקטואליה, תרבות ובידור, ספורט וטכנולוגיה ועוד.

שידורי עידן פלוס

נכון לרגע כתיבת שורות אלה, ניתן לרכוש מגוון רחב של ממירים מסוגים שונים, שכולם גם יחד נועדו לאפשר את קליטת שידורי עידן פלוס, כלומר שידורים שאינם כרוכים בעלות חודשית. בין הערוצים ניתן למצוא את הבאים:

  • הערוץ הראשון המוכר והוותיק.
  • הערוצים המסחריים שממנים את פעילותם באמצעות שידור פרסומות – ערוץ 2 וערוץ 10.
  • ערוצים נוספים – ערוץ הטלוויזיה החינוכית, ערוץ השידורים של הכנסת, ערוץ 33 ובנוסף גם שידורי רדיו.

יש לציין שבעתיד יתווספו ערוצים נוספים שיקלטו באמצעות אותו ממיר דיגיטלי יחיד, כך שכדאיות השימוש בו אפילו צפויה לעלות.

אפשר לבחור

לפני רכישת ממיר, כדאי לדעת שלא מעט חברות נכנסו למשחק ומציעות את מוצריהן בשוק הישראלי. בין החברות הללו ניתן למצוא חברות ידועות ולצידן פועלות גם חברות שאינן מוכרות. הנתונים מראים שלא תמיד עדיפים דווקא השמות של המותגים המוכרים, משום שגם חברות שאינן ידועות מספקות מוצרים איכותיים למדי. יותר מכך, חשוב לבדוק אילו פונקציות נכללות בממיר, האם הוא תומך בעברית, האם יש פונקציה של קליטת שידורים בהפרדה גבוהה (HD) וכמובן מהי העלות.

בין המאפיינים שחשוב להקפיד על קיומם ניתן למצוא את הבאים:

  • מדריך דיגיטלי – האפשרות להסתייע במדריך מסוג EPG.
  • ללא קיום של הצפנה.
  • שלט רחוק – למרבה הפלא ישנם ממירים שאינם מגיעים עם שלט.
  • תמיכה בכתוביות.
  • התאמה לשידורים הישראליים, הפועלים בסטנדרט DTB-T.

יש לציין שיש המעדיפים לבחור ממיר בעל יציאת USB ובנוסף כדאי לקחת בחשבון גם את הדגמים שכוללים טכנולוגיה המאפשרת הקלטה. בניגוד לעבר, ניתן להשיג דגמים כאלה גם במחירים סבירים, מה שהופך את הצעד הזה לכלכלי שבעתיים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
קינוחים טעימים ובריאים