“מאחורי הקלעים” של התעשייה

0 זמן קריאה 695 צפיות

כאשר אנחנו מבקרים בבית החולים, עובדים במפעל או צורכים מוצרים שונים, אנו לא מודעים לכל התהליכים שקורים באופן תדיר וסמויים מעינינו. ה”שחקנים” השונים שמבצעים את הפעולות אינם נוצצים בהכרח, אך הם חשובים ואיכותם היא מרכיב משמעותי מהצלחת הפעולות השונות. כך למשל אנו לא מקדישים מחשבה לפעולתן של משאבות סניטריות שהן חלק בלתי נפרד מתעשיית המזון והתרופות, או לעבודתו של מדחס בורגי אשר הכרחי לעבודת הייצור במפעל.

שימושים בתעשיית הפרמצבטיקה

משאבות הן חלק בלתי נפרד ממגוון תעשיות, הן הופכות את העבודה ליעילה יותר, במיוחד כאשר הן איכותיות ביותר. גם בתעשיית הפרמצבטיקה עושים בהן שימוש. משאבות סניטריות משמשות להעברה של מזון ותרופות ומאושרות לפעולה זו. הן עשויות מנירוסטה ומותאמות לפי הצורך הספציפי הדרוש. ניתן להתקין משאבות סניטריות באופן נייד על גבי עגלות או חיבורים שונים וגם להתקנה נייחת. משאבות אלו שואבות נוזלים ברמות צמיגות שונות. משאבה לשימושים אלו חייבת להיות מותאמת להעברת מזון ותרופות בצורה שתשמור על הניקיון ולא תגרום ללכלוך של התוצרים. מסיבה זו חשובה מאוד התקנה של משאבות איכותיות לשימושים סניטריים מסוגים אלו.

חלק בלתי נפרד מפס הייצור

מדחסים הם חלק הכרחי אשר משמש לפעולה תקינה של מכונות הייצור במפעלים. אחת הבעיות הנפוצות בשימוש במדחסים מסוגים שונים, בין אם מדחס בורגי או כל סוג אחר, הוא נושא צריכת האנרגיה של המדחס. מדחסים משמשים למפעלים בתעשיות שונות, ובדומה לפעולתן של משאבות סניטריות יש חשיבות רבה לאיכותם ולחיסכון האפשרי באנרגיה בשימוש בהם.

בפס הייצור במפעל, מופעלים לאורך היום מכשירים מסוגים שונים ומופסקים מפעם לפעם. פעולתם של אלה משפיעה על צריכת האוויר בפס הייצור. מדחס בורגי מאפשר לשמור באופן יציב על הלחץ באופן יעיל ובכך אינו מבזבז אנרגיה רבה. בבחירת מדחס בורגי, ממש כפי שנבחר ביצרן של משאבות סניטריות, האיכות משחקת את התפקיד המרכזי. הקפדה על תקני איכות מחמירים היא משמעותית על מנת להימנע מעבודה שאינה יעילה דיה ולספק את התוצרים ברמה הגבוהה ביותר.

חיסכון באנרגיה

חלק בלתי נפרד מהשיקולים ברכישת ציוד למפעלים הוא הנושא של חיסכון באנרגיה. המשמעות היא כפולה: גם שמירה על הסביבה בפעולה חסכונית שאינה צורכת אנרגיה רבה וגם חיסכון כלכלי משמעותי, במיוחד בהיקפים גדולים. מסיבה זו, בהחלטה על רכישת משאבות סניטריות מסוגים שונים או על מדחס בורגי או כל מכשיר אחר הצורך אנרגיה, יש צורך לקחת בחשבון האם מדובר במוצר חסכוני או בזבזני באנרגיה.

שיקול נוסף הוא גם איכות חומרי הגלם מהם מיוצרים המדחסים או המשאבות. מוצרים אלה אשר מיוצרים בסטנדרט גבוה ותוך הקפדה על תקני איכות מתאימים, נשמרים לפרק זמן ארוך יותר גם במסגרת עבודה אינטנסיבית יותר. גם היבט זה משחק תפקיד חשוב ברכישת משאבות סניטריות או מדחס בורגי חדש למפעל.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
להיות ראשון: כך מקדמים בגוגל
“מאחורי הקלעים” של התעשייה