מה נדרש כדי לבצע פעולת הדברה נכונה

1 זמן קריאה 560 צפיות

הדברת מזיקים תקופתית הינה פעולה אותה מומלץ לבצע אך ורק באמצעות חברת הדברות מקצועית ומנוסה המחזיקה ברשותה רישיון מדביר מוסמך.

בשורות הבאות ריכזנו עבורכם את כל הפרמטרים הנדרשים כדי לבצע פעולת הדברה נכונה ומקצועית בסביבת המגורים, ובנוסף, ריכזנו עבורכם מספר טיפים מקצועיים לבחירת חברת ההדברות הנכונה ביותר עבורכם.

מהי הדברה של מזיקים?

הדברת מזיקים הינה הגדרה כוללת למגוון רחב של פעולות ניטור, מניעה והדברה של מזיקים מכל סוג, החל ממכרסמים כגון חולדות ועכברים, דרך חרקים מזיקים כגון: ג’וקים ונמלים ועד למעופפים כגון: צרעות, יתושים וזבובים. בנוסף, פעולות ההדברה השונות מיועדות גם לצרכי הדברה של חרקים בגדים (עש) וחרקים המצויים לרוב בחדרים חשוכים כגון: מחסנים ביתיים, מזווה וכדומה. מכיוון שפעולות ההדברה השונות הן פעולות מקצועיות החייבות להיות מיושמות על ידי בעלי מקצוע מנוסים ומוסמכים לכך.

חובה עליכם לבחון ולבדוק האם חברת ההדברות שאת שירותיה אתם עומדים לשכור, הינה חברה המחזיקה ברישיון כחוק המכונה היתר 2127.

היתר זה הוא למעשה רישיון הדברה המתיר למדביר המקצועי ומהמוסך לעסוק בפעולות ניטור, מניעה והדברה וללא רישיון הדברה זה הוא איננו יכול לעסוק בתחום.

פעולת הדברות המזיקים כוללת איתור של מוקד פעילות המזיקים לדוגמא: איתור קני נמלים והשמדתן.

כיום, ישנן מספר שיטות בהן חברות הדברה מנוסות ומוסמכות עושות שימוש לצרכי איתור, ניטור, מניעה והדברה. שיטות אלו כוללות בין היתר את שיטת ההדברה הירוקה במסגרתה נעשה שימוש ברעלנים ידידותיים לסביבה אשר אינם מהווים סכנה לבני אדם וחיות מחמד.

השימוש ברעלנים אלו חייב להיעשות במינונים המדויקים והנכונים, ולכן קיימת חשיבות רבה לבחירת חברת ההדברה. שיטה נוספת למטרות הרחקת מזיקים מסביבת המגורים היא שיטת ההדברה האלקטרונית באמצעותה עושים שימוש במכשירים קוליים שונים המפיצים קולות אלקטרו-מגנטיים הגורמים למזיקים השונים להתרחק ממקום הימצאותם.

כדי לבצע פעולת הדברה נכונה תדרשו בראש ובראשונה לבחור בחברת הדברה מקצועית, מוסמכת ומנוסה.

בין יתר הפרמטרים לבחירתה, מומלץ לבדוק את הוותק המקצועי העומד לרשות החברה, את היתר הרישיון במסגרתו היא פועלת ואת שיטות ההדברה המיושמות על ידי החברה והתאמתן למטרות ההדברה הניצבות בפניכן.

חברות מנוסות ומקצועיות בתחום יכולות להעניק לכם שירותי ייעוץ בכל הנוגע לאופן הליכי ההדברה ואף להעמיד לרשותכם שיטות הדברה מתקדמות המרחיקות את המזיקים מסביבת מגוריכם לטווח הארוך.

במידה וגם אתם עומדים לבצע פעולת הדברה כזו או אחרת בשטח ביתכם (או בחצר הבית) אנו ממליצים לכם לבחור בחברות הדברה בעלות ניסיון רב שנים בענף ובחברות המתמחות בכל הנוגע לשיטות הדברה ירוקות של כל סוגי המזיקים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
חקירות אישיות וכלכליות
מה נדרש כדי לבצע פעולת הדברה נכונה