מזרונים – כי היום מתחיל בלילה שלפני

1 זמן קריאה 409 צפיות

במחקר שנערך לאחרונה בנושא הקשר בין בריאות ושינה, התגלה כי מרבית בני האדם מעבירים למעלה מ-20 שנה מחייהם במיטתם. שינה, קריאה, צפייה בטלוויזיה וכל מה שביניהם. גילוי זה מוכיח מעל כל ספק את חשיבותו של המזרון אותו אתם רוכשים. מעבר לעניין הנוחות, מדובר בבריאות ואיכות החיים שלכם (כי חיים עם כאבי גב הרבה פחות איכותיים…). אז איך תדעו לרכוש בתבונה מוצר איכותי שיתמוך בגופכם באופן מושלם? כל התשובות בשורות הקרובות.                                                            

 

לפני שנגלה לכם את סודות עולם המזרונים ונפליג עמכם בין מונחים כמו לטקס וקפיצים משולבים, נבהיר כי ברכישת מזרון, הדבר הכי חשוב הוא הנוחות שלכם. כי גם אם המוצר איכותי ומרשים בכל קנה מידה, אבל הוא גורם לכם לחוש אי נוחות, הרי שהוא בהחלט לא מתאים לכם. אז אל תחששו לנסות את המזרון לפני הרכישה. ואנו לא מתכוונים לשתי דקות שלמות של שכיבה קלה, אלא על ניסוי ממושך. חברות רבות מציעות תקופת ניסיון לפני הרכישה. העדיפו אפשרות זו.

 

סוגי מזרונים – סקירה קצרה

בשוק הישראלי מספר סוגי מזרונים עיקריים. הראשון שבהם הוא זה העשוי ספוג, הנחשב לפשוט ביותר, ולפיכך גם הזול ביותר. איכותו נקבעת על פי עוביו ורמת הספוג שבו. מבחינה זו, הצבע הוא הקובע. זכרו: לבן – איכות נמוכה. צהוב – איכות גבוהה. כחול – איפשהו באמצע. ניתן להשיג במחיר של החל מ-500 ש”ח לדגמים הפשוטים. באופן כללי, אינו מומלץ לתקופה ממושכת. הסוג השני הוא גם הנפוץ ביותר – מזרון הקפיצים. סוג הקפיצים, לצד קוטרם, המרחק ביניהם, הריפוד המפריד ביניהם ופרמטרים נוספים, חורצים את גורלו זה מבחינת איכותו. נחשב לפופולארי במיוחד, בעיקר בשל יתרונו הבולט – חוסר הרגשת תזוזה של הפרטנר שלכם למיטה. כשהוא יזוז, אתם תמשיכו לישון בשקט… הסוג השלישי, הנחשב לאיכותי ביותר, ואשר כוחו עלה משמעותית בשנים האחרונות, הוא המזרון האלסטי. מדובר במזרון העשוי חומרים גמישים ובראשם לטקס, ואשר נחשב לבעל שלל יתרונות, כגון פיזור לחץ אחיד על הגב, תמיכה בתנוחות שינה שונות, “הסתגלות” מאפייני המזרון למאפייני גופכם ועוד. נחשב ליקר במיוחד (למעלה מ-5,000 ש”ח עבור מרבית הדגמים), אבל כזה שמחזיר את ההשקעה בשינה מתוקה ובריאה.

 

מאות דגמי מזרונים נמכרים בישראל, רובם מיובאים. נמליץ בחום לבדוק היטב לפני הרכישה את טיב המוניטין של היצרן והיבואן גם יחד; לערוך סקר מחירים קפדני, שכן ייתכנו פערים של מאות שקלים בין מוצרים זהים; וכן לבדוק היטב את תנאי הרכישה, השירות והאחריות. אל תשכחו ששינה טובה היא הבסיס לכל יום מוצלח.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
הגורמים להופעתן של בעיות זקפה