מטבחים מעוצבים – תכנון מטבח החלומות שלכם

1 זמן קריאה 454 צפיות

משפצים מטבח קיים או בונים מטבח חדש? חשוב שהמטבח ייקלע לטעמכם היחודי, לצרכיכם הספציפיים ושיהיה עמיד לאורך שנים של ארוחות בוקר חטופות וסעודות שבת חגיגיות. “המטבח אצלנו הוא לב הבית” נשמע לכם מוכר? גם אצלכם? בואו לתכנן את מטבח החלומות שלכם.

מטבחים מעוצבים בטעם אישי ולצרכים ספציפיים הם כיום סטנדרט כשמתכננים מטבח חדש. עברו הזמנים בהם מטבחים הגיעו ,מוכנים מהאריזות” והייתם צריכים להתאים עצמכם למטבח הקיים. היום יש אפשרויות בלתי נגמרות בעולם המטבחים, החל מבחירת הצבעים התואמים את טעמכם, אישיותכם וביתכם וכלה בארגון הארונות ואיבזורים מיוחדים לנוחות מירבית. כשניגשים לתכנן מטבח, רצוי להתחיל לחלום. צבעוניות חזקה וחיונית, או קו נקי ומינימליסטי? מטבח בגוונים אחידים, או אולי שילוב צבעים רענן…? אל תגבילו את עצמכם לתפיסות המיושנות, פיתחו את הראש! מעבר למראה החיצוני של המטבח, חשוב מאד מה מסתתר בתוך הארונות והמגירות… כדי שיהיה לנו נוח ונעים להכין אוכל – בין אם זה סנדוויץ’ זריז לילדים ובין אם זו ארוחת גורמה לכבוד ארוע מיוחד – נוחיות עושה את ההבדל בחוויה במטבח. מטבח מעוצב בדיוק עבורכם הוא מטבח שיידע “לצפות אתכם מראש”, שהיד תשלח אל המגרה הנכונה בלי להתאמץ, שהכלים יהיו נגישים וזמינים, כך שנוכל להקדיש את כל המאמצים לדבר החשוב באמת, הבישול. אין להמעיט בחשיבות הנוחות במטבחים. זה עלול להיות ההבדל שיקים אתכם בשמחה מהספה, כדי לבשל בכייף וללא מאמץ פעם אחר פעם מחדש.

אמינות ועמידות. מטבחים איכותיים אמורים לעמוד לשירותנו לאורך שנים רבות, ולשמש אותנו בנאמנות בוקר, צהריים וערב (וגם דרך נישנושי הלילה…). שימו לב לרכיבי הפרזול בארונות ובמגירות – אמנם לא רואים אותם אבל הם חשובים ביותר כשמתכננים מטבח. כשחושבים על כך – ארונות המטבח הם אולי הרהיט השימושי ביותר עבורנו בבית! נסו לספר כמה פעמים ביום אתם ניגשים לפתוח את מגירת הסכו”ם! מדובר על שימוש תדיר ואינסופי. ולכן חשוב מאד להשתמש בחומרים איכותיים, עמידים לאורך זמן, כאלו שיישאירו את המטבח מתפקד בצורה מושלמת. ללא חריקות, בלי להתקע או להחליד. כשמשקיעים מרץ וזמן רב בעיצוב מטבח ייחודי לטעמנו האישי, לא נרצה להחליף אותו!

לסיכום, המטבחים של היום הם באמת “לב הבית”, ואין צורך לוותר על שום חלום, או רעיון עיצובי שיש לכם. מטבחים מעוצבים אישית אמורים לענות על כל דרישותיכם. הן מבחינת מראה, נוחיות ועמידות. אל תתפשרו על פחות וחפשו לכם את המטבח המושלם – וקדימה – לבשל!

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
הסרת קעקועים מקצועית