מסטיק – כל מה שכדאי לכם לדעת עליו

0 זמן קריאה 815 צפיות

ילדים, נוער וגם מבוגרים מכירים אותו היטב והוא מלווה אותנו כבר לא מעט שנים. את המסטיק אפשר למצוא בטעמים שונים וגם בגדלים שונים והוא עבר לא מעט תהפוכות לאורך ההיסטוריה. מסטיקים של בזוקה נחשבים לפופולאריים מאד והם מחזירים אותנו לילדות ומציעים לנו טעם נהדר. מה כדאי לכם לדעת על המסטיק ומה וודאי גם יפתיע אתכם לגביו? על כך, במאמר שלפניכם.                                                                          p259773_m

מהיכן הוא מגיע

בין אם אלה מסטיקים גדולים או מסטיקים קטנים, המסטיקים הראשונים הגיעו ישירות מעצי האלה, או ליתר דיוק, מהשרף של עצים אלה. בעבר נהגו לייתר אותם מהשרף עצמו, אולם במשך השנים פיתחו חומרים אחרים, חומרים סינטטיים, המחכים באופיים את התנהגותו של השרף ומאפשרים את האלסטיות שבמסטיק. ישנם סוגים שונים של מסטיקים כיום, כשמסטיק בזוקה הוא בין הפופולאריים בהם. מסטיק בזוקה, בניגוד לסוגים אחרים, מציע לנו הפתעה נפלאה: אפשר ליצור ממנו בועות (בלונים) והוא גמיש ונמתח הרבה יותר ממסטיקים אחרים. זהו מסטיק מבוקש מאד כבר לא מעט שנים ואפשר למצוא אותו בחנויות רבות ובכל מקום כמעט בארץ.

טוב לנו לבריאות

מסתבר שהמסטיקים טובים לנו לבריאות. לעיסת מסטיקים עוזרת לנקות את השיניים וגם מונעת חורים בשיניים. ישנם היום לא מעט מסטיקים ללא סוכר, שעוזרים למנוע עששת ובעצם לעיסתם מפרישים רוק שמסייע בכך. מעשנים רבים נעזרים במסטיקים מיוחדים עם ניקוטין כדי להיגמל מעישון והם לועסים כחלק מתהליך הגמילה, המחליף את עישון הסיגריה עצמה.

מגוון רחב של אפשרויות

ישנם סוגים שונים של מסטיקים. מסטיק בזוקה הוא בין המוכרים בהם ולצידו עוד מגוון רחב מאד של אפשרויות. ישנם כאמור מסטיקים ללא סוכר, ישנם מסטיקים בצורת כדור קטן, ישנם מסטיקים בשלל של צבעים וגם מסטיקים גדולים במיוחד. ישנם כאלה שניתן להפריח מהם בועות ומסטיקים בטעמים שונים. אפשר למצוא אותם היום בתפזורת אולם פעמים רבות הם מגיעים בחבילה שלמה, המכילה כמה מסטיקים יחדיו. טווח המחירים שלהם רחב מאד וישנם זולים וגם כאלה הנחשבים ליקרים יותר. בדרך כלל, ובמיוחד במכולות ובסופרים הגדולים, אפשר למצוא אותם ליד הקופאי/ת, שם הם מונחים במקום של כבוד לצד חטיפים ומתוקים נוספים.

המסטיקים מלווים אותנו כבר שנים רבות והם מוצר מבוקש במיוחד. אפשר למצוא אותם בשלל של טעמים, גדלים וגם אריזות ונראה שהם יישארו איתנו לעד. הם אהובים על ילדים קטנים, על בני נוער וגם על מבוגרים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
ריהוט- הבחירה הנכונה שלכם
מסטיק – כל מה שכדאי לכם לדעת עליו