מערכות חכמות לארגונים מתקדמים

1 זמן קריאה 632 צפיות

חישבו על כמות המידע האינסופית אשר מועברת בתוך ארגון כלשהו. יש מגוון של דרכים לשמור על המידע הנאסף, אך חשוב לא פחות להפיק ממנו את המיטב. שימוש נכון בכלי בינה עסקית מאפשר למנף את היכולות של הארגון בטווח הקצר והארוך. פתרון בעיות יכול להיעשות על ידי שימוש בתובנות עסקיות בצורה מהירה החוסכת משאבים רבים לארגון. מערכות BI שונות שואפות לקחת את המידע – ולהפוך אותו לידע רלוונטי שהארגון עושה בו שימוש מדי יום ביומו. אחד המוצרים החדשניים בעולם זה הוא QlikSense המאפשר להגיע לתובנות אלו בצורה קלה מאי פעם.

איך מסדרים את המידע?

הארגונים הפועלים כיום, מתמודדים עם שטף של מידע וגם ידע המגיע אליהם דרך ערוצים שונים. הדרך היעילה להפיק את המקסימום מאינפורמציה זו היא באמצעות שימוש במערכות בינה עסקית מתקדמות. מערכות אלה מאפשרות הפקה של תובנות עסקיות מכל המידע אשר מאוחסן במערכות המידע של החברה. בנוסף, מערכות אלה מהוות כלי שתומך בהחלטות ניהוליות חשובות. באופן זה, המנהלים יחד עם העובדים יכולים לקבל מענה מדויק ומהיר לשאלות – ולקדם את החברה עוד יותר. קיימים כלים שונים של BI, כאשר אחד המתקדמים בהם היא מערכת QlikSense שעושה סדר באופן קבלת ההחלטות בארגונים.

מוצרים מתקדמים בעולם ה-BI

כאמור, QlikSense הוא מוצר אשר נועד לסייע למנהלים ולמקבלי ההחלטות בארגונים לארגן ולהציג את המידע המצוי ברשותם. אופן ההצגה הוא אלמנט חשוב משום שיש להציג את המידע כך שיהיה ברור לכל המשתמשים בהתאם לצורך שלהם. צורך שעשוי להשתנות באופן תדיר. כלי בינה עסקית הפועלים בצורה חכמה, מאפשרים שימוש נגיש ונוח עבור מגוון של משתמשים עסקיים. יותר מכך, הם יכולים ליצור קהילות עסקיות אשר משתפות במידע ובתובנות העסקיות שהפיקו.

מוצר הBI QlikSense הוא מוצר חדשני. יש לו אפשרויות שיתוף מתקדמות כמו גם מאפיינים מתקדמים של תצוגה. המוצר הוא חלק מפתרון הוליסטי בתחום של בינה עסקית, המהווה גם פריצת דרך לסוגים שונים של ארגונים בתחום זה.

מה מכיל המוצר?

יכולותיו של QlikSense בתחום של בינה עסקית הן רבות ומגוונות. הנה מקצת הדברים שהוא מכיל:

  • חיבור פלטפורמות: המוצר מאפשר חיבור בין מספר פלטפורמות מתקדמות: פלטפורמת פיתוח שנועדה ליצירת תרשימי מידע, ניתוחים אישיים ודוחות ולשתף אותם, פלטפורמה מסחרית לשיתוף של אובייקטים ופלטפורמה מבוססת ענן.
  • רשת עסקית-חברתית: מאפשר חיבור בין תובנות בינה עסקית בארגונים וניתוח של הנתונים.
  • מנוע חיפוש מתקדם אשר מעלה את הרמה של ביצועי המערכת.
  • מפות: שימוש פשוט ונוח במפות המותאם אוטומטית.
  • ויזואליות מתקדמת: QlikSense כולל רספונסיביות למכשירים שונים ותצוגת אובייקטים מתקדמת.
  • ספריית עזרים גדולה, המאפשרת תצוגה מתקדמת ויעילה.

הפקה של תובנות מהירות ומשמעותיות יכולה להתבצע באופן יעיל ופשוט על ידי שימוש בכלי בינה עסקית מתקדם כדוגמת QlikSense.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
נוכחות בעבודה
מערכות חכמות לארגונים מתקדמים